Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.

Kut Belg

«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿
Vorige was 1000+ Hier de volgende!

Bas, doe eens pm sturen? :p

Bedoel je die van: Blackra1n ? (http://www.iphoneclub.nl/37932/blackra1n-jailbreaken-voor-dummies-handleiding/)
Las op iPhone Club dat meerdere mensen het tot 10x hebben geprobeert en dan pas werkte..

Wacht denk ik zelf wel op DEV Team :) Want het word de eerste keer jailbreaken..

oh gij jailbreak maagd.. stelt niks voor man.. lukt het niet ff herstellen en je bent weer as good as new.. als je een app kan downloaden en werkend kan krijgen moet dit zeker werken :*

Oke hij is er :)

http://www.iphoneclub.nl/38121/pwnagetool-beschikbaar-voor-iphone-os-3-1-2-jailbreak/

Maar als ik het goed begrijp moet ik eerst Blackra1n gebruiken om hem te jailbreaken en dan deze erop knallen ? Omdat ik een 3G heb met 3.1.2 (7D11)


Ben best een n00b met dit soort dingen :D :D

Iphone updaten, blackrain runnen, 1 click en klaar.. Gister ook even gefixt, zat opzich prima met 3.0 maar bepaalde applicaties vragen om 3.1.2
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nieuwe iphone zal waarschijnlijk een stuk lastiger te jailbraken zijn.

Is het al gelukt DJ? Zonee, stuur maar pm met wat je wil weten.
Vandaag Layar voor de iphone installed, erg grappige app. Ik denk dat ie soms zeker wel handig gaat zijn (dichtsbijzijnde pin automaat en funda gegevens :))

Ik gebruikte me telefoon tot voorheen eigenlijk nooit zoveel, maar het is gewoon handig :D Straks koop ik ook nog een macbook oid :p
 
layar is cool idd. Wij zijn hier op de zaak momenteel ook al bezig met AR (augmented reality) development... erg coole techniek!!

Verder: Bas, ik heb onlangs PwnageTool geprobeerd, maar kan geen fatsoenlijke ipsw file vinden die hij slikt. Tips? ;) Heb zowel Windows als een mac ;) :p


Een Macbook zal jou ook ongetwijfeld bevallen ;)
 
layar is cool idd. Wij zijn hier op de zaak momenteel ook al bezig met AR (augmented reality) development... erg coole techniek!!

Verder: Bas, ik heb onlangs PwnageTool geprobeerd, maar kan geen fatsoenlijke ipsw file vinden die hij slikt. Tips? ;) Heb zowel Windows als een mac ;) :p


Een Macbook zal jou ook ongetwijfeld bevallen ;)

Correct me if i'm wrong maar volgens mij maakt PwnageTool op mijn Mac zelf een gecrackte ipsw file aan waarmee ik vervolgens m'n iPhone moet herstellen :)

Heb je een iPhone 2G? Misschien kan ik mijn ipsw file wel voor je uploaden op Rapidshare oid. (heb een gecrackte 3.1 nog op m'n bureaublad staan)
 
Hoppetee, voor de tweede keer m'n MBP accu terug naar Apple. (Nee, niet apple de beun :|)

En volgende maand m'n hele laptop! :W
 
Last edited:
layar is cool idd. Wij zijn hier op de zaak momenteel ook al bezig met AR (augmented reality) development... erg coole techniek!!

Verder: Bas, ik heb onlangs PwnageTool geprobeerd, maar kan geen fatsoenlijke ipsw file vinden die hij slikt. Tips? ;) Heb zowel Windows als een mac ;) :p


Een Macbook zal jou ook ongetwijfeld bevallen ;)

Watvoor iphone heb je? Moet je ook een unlock doen dan? Als je niet hoeft te unlocken hoef je alleen blackrain te gebruiken.
 

Batterij voor de tweede keer binnen een half jaar 2400mAh capaciteit van de 4500mAh oid. Dit zorgt voor een werktijd op volle capaciteit van 1 uur. Waarbij hij random ook nog eens zomaar uitvalt zonder te melden dat de accu leeg is. De meter staat bijvoorbeeld op een half uur en dan valt hij uit zonder melding.

Ongeveer 5 keer peer week ontwaakt m'n scherm niet uit sleep. De laptop schiet aan, fans beginnen te draaien, superdrive wordt geinitialiseerd, maar het scherm blijft zwart. Ik verwacht echt niet dat dit een hardware probleem is, maar ik kom er iig niet achter. Heb al wat oplossingen maar de afgelopen week heeft hij het niet gedaan.

De superdrive brandt geen DVD's meer. Kwam ik 3 maanden geleden achter toen ik voor de 10 keer een DVD wilde branden ofzo. Fijn dat Appelcare.

Sta ik trouwens in de winkel om die accu in te leveren. Ze moeten hem namelijk eerst onderzoeken. Zegt die knakker doodleuk, ja meneer we moeten uw complete laptop innemen. Jaaahhhh tuuuuuulijk! :+
 
Ik kan geen foto's (gesynchroniseerd met iTunes of niet) uit de fotobibliotheek van m'n iPhone verwijderen.

Niet handmatig op de iPhone en ook niet handmatig via iTunes.... VET irritant!
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Foto's de fotorol kan ik wel gewoon verwijderen etc..
 
Ik stel voor om de titel van het topic te veranderen naar #3. Alle vervolg topics worden zo genoemd en daardoor is het makkelijker om het later terug te vinden :).
 
Nieuwe iphone zal waarschijnlijk een stuk lastiger te jailbraken zijn.

Is het al gelukt DJ? Zonee, stuur maar pm met wat je wil weten.
Vandaag Layar voor de iphone installed, erg grappige app. Ik denk dat ie soms zeker wel handig gaat zijn (dichtsbijzijnde pin automaat en funda gegevens :))

Ik gebruikte me telefoon tot voorheen eigenlijk nooit zoveel, maar het is gewoon handig :D Straks koop ik ook nog een macbook oid :p

Mijn vriendin heeft net een nieuwe 3GS gekocht met 3.1 firmware...is deze versie ookal te jailbreaken? En is het slim om dat bij iemand te laten doen die echt verstand van zaken heeft of is het makkelijk zelf uit te vogelen via een tutorial?
 
Ik wil ook mijn Iphone jailbreaken aangezien ze bij t-mobile een fout hebben gemaakt bij het nummerbehoud. Was al 3 weken aan het wachten komt nu 4 weken bij.... Dus dan kan ik em al gaan gebruiken met mijn Vodafone abbo.

Heb een 3GS met firmware 3.1 7C144. Iemand die duidelijk weet hoe je dat ding jailbreakt met windows??
 
Ik vraag mij meer af of het uberhaupt kan, ik kom er nog niet helemaal uit of de tutorials op internet ook voor de 3gs met 3.1 firmware gelden...
 
+1 dus. Wil mijn 3GS ook JailBreaken maar er zijn zoveel programma's waar het me kan etc. Ik kom er ook echt totaal niet uit...
 
Ok...jailbreak is gelukt met purple rain, maar hoe kan ik hem nu unlocken zodat de KPN simcard erin kan? :)
 
Bij mij is jailbreak ook gelukt met blackra1n. Alleen nu moet je bij instellingen kijken wel baseband je hebt. Als je 05.11.07 hebt kun je em (tot nu toe wat ik heb gevonden) niet unlocken.. :(
 
unlocken lukt mij ook nogsteeds niet, heb ultrasn0w gebruikt, maar hij blijft een melding geven over het activeren van de SIM oid...heb btw dezelfde baseband maar op de ene site staat dat het gewoon moet werken en op de ander wordt dat weer tegengesproken :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top