Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
ik heb de macbook pro md318n/a gekocht maar hier kun je het werkgeheugen eventueel toch ook wel uithalen? en er later een keer 8 gb van maken ipv 4 gb?

de 8 gb ben ik niet nodig maar voor het geval dat
 
Iemand zijn 'Refurbished' Nano al terug? Mijne is volgens de site al 10 dagen onderweg8P Weet niet hoelang zoiets duurt vanuit de USA:p? Teminste, daar komt die vandaan volgens mij :+
 
Ligt aan de verzending. Priority duurt meestal < 2 weken. Kan ook met de boot komen én dan kan de douane nog eens lastig doen.

Ik heb ooit een keer 2 dezelfde items laten verzenden (op dezelfde dag) naar 2 adressen vanuit USA. Pakket 1 was er in 6 dagen, zonder extra kosten. Pakket 2 duurde 14 weken met ene factuur a 150 euro importkosten. Pakket 1 was voor een vriend van me, pakket 2 was voor mij :(
 
Mja, ik neem niet aan dat ik nog geld voor een ipod moet gaan betalen die ik 5 jaar terug al gekocht heb:D.. Maar zag op de site al staan, 6 weken vanaf t moment dat ik em opgestuurd heb.. Dus zal nog wel een week of 2 duren.. Aja wacht het wel af:7
 
@ipod verhaal -> UPS heeft toch in dat boekje geschreven? Zie bij T&T van ze dat ie naar Eindhoven is gegaan.. we zien t verder wel :p Weet niet of ie naar de USA gaat of dat ze m hier ergens omruilen.
 
Iemand zijn 'Refurbished' Nano al terug? Mijne is volgens de site al 10 dagen onderweg8P Weet niet hoelang zoiets duurt vanuit de USA:p? Teminste, daar komt die vandaan volgens mij :+

Ik heb de retour doos nog niet eens gehad..
 
Vraagje;

Beetje forummen op een ipad1 hier...beetje afbeeldingen zoeken via de stnd zoekfunctie (Google)...nu is daar iets veranderd 'Google laat je de afbeeldingen gelikter zien' waardoor ik niet meer kan knippen/plakken van de url kan doen. Kan dan nu anders?

Ahhhhhhh! Gewoon je vinger op het plaatje houden...'bewaar of kopieren'. Onding.
 
Last edited:
Edit: zie 5 posts hoger dat je een iMac hebt, als het daarvoor was dan even googlen hoewel je er met deze gegevens wss ook wel uitkomt

Ik heb al veel instellingen geprobeerd, ook via Google.
Maar mijn inkomende server is niet van Ziggo. Dus alleen uitgaand instellen. Maar op me werk weer een andere server, heb een MBP.

Zwaar irritant, hij doet het soms een paar dagen, dan neem ik dat ding mee naar me werk, daarna niet meer :|...
 
Het zou zomaar kunnen zijn dat de mail server je uitgaande mail niet accepteert zodra je niet op een Ziggo verbinding zit.
 
Iemand zijn 'Refurbished' Nano al terug? Mijne is volgens de site al 10 dagen onderweg8P Weet niet hoelang zoiets duurt vanuit de USA:p? Teminste, daar komt die vandaan volgens mij :+

Ik zag laatst dat je geen 1e generatie krijgt maar gewoon de nieuwste. Wel vreemd, wat eerder werd aangekondigd dat je een nieuwe 1e gen kreeg. Jammer voor degene die dat model zo mooi vonden en hoopten een nieuwe te krijgen :p
 
Nja boeit mij geen kut, schenk em toch weer aan mn zusje.. Heb een iphone, ipod classic(120gb) en een onhandige shuffle(zonder knopjes:X) .. Mocht iemand intresse hebben in die classic hoor ik t wel:#
 
Weet iemand hoe je op de iphone 4s je belminuten bij kunt houden? Dus of je ergens kunt zien hoeveel je per maand belt/smst? vroeger had je dat wel op telefoons, maar kan niks vinden.

Als dit niet mogelijk is, zijn er dan nog goede apps?
 
Weet iemand hoe je op de iphone 4s je belminuten bij kunt houden? Dus of je ergens kunt zien hoeveel je per maand belt/smst? vroeger had je dat wel op telefoons, maar kan niks vinden.

Als dit niet mogelijk is, zijn er dan nog goede apps?

Settings > General > Usage > Cellular usage
 
ff een vraagje: hoe krijg ik m'n simcontacten vanuit een android telefoon naar een 4s op een zo snel mogelijke manier?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top