Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatie- of vervangingsprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.
Binnen tien werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons of een lichtnetadapter, want u zult deze niet meer terugkrijgen. De verzending naar Apple duurt ongeveer twee werkdagen. Apple verstuurt u een e-mail wanneer uw product aankomt in het reparatiecentrum.
Wat is lang? Van leeg naar vol is bij mij 1 uur a 1,5. (4, geen 4s). via USB duurt het langer.Meer mensen problemen met het lange opladen van de 4S ? Heb de nieuwe update er al op...
Van de week een Macbook op te kop getikt. Aluminium unibody van 2 jaar oud met 2ghz intel, 4gb ram en 320gb hd voor 250e, geen slechte deal lijkt me. Ding is helemaal gaaf, enkel de accu moet vernieuwd worden (gaat nu 1 uur mee). Iemand ervaringen met goedkope 3rd party accu's?
En iemand nog de musthave-apps voor iemand die net van 15 jaar Windows komt?
Heb jou dat al is eerder zien vermelden hier, maar ik heb op mijn Macbook pro geen last van die standby modus tijdens films en series?
Caffeine is geniaal. Programma van 100kb ofzo. Er komt dan een klein koffiekopje bovenin je scherm te staan (bij je klok etc). Als je op drukt komt er koffie in en gaat je Mac niet meer in slaapstand. Nog een keer drukken dan is ie leeg en gaat ie volgens de standaard instellingen op screensaver/slaapstand etc. Ideaaaaal tijdens films kijken ed.