Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
Krijg ook een doos van apple thuisgestuurd :D.. Alleen je krijgt een vervangend apparaat, is die dan wel nieuw:p? Heb ff gegoogled maar zijn meer mensen die met die vraag zitten.. Mij leek van wel ..

Ik volgde het vanaf het begin van de aankondiging (had mijn 1e trouwe Nano helaas enkele weken geleden eindelijk maar is verkocht na tijden in de kast gelegen te hebben), en volgens mijn bron krijg je een nieuwe 1e generatie. Cool :) (bron: Mashable)

Oke nice .. Ding lag nog bij mn ouders thuis, zusje gebruikte em af en toe.. Wist niet eens dattie t nog deed:D.. Maja toch mooi meegenomen:)

Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatie- of vervangingsprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.

Binnen tien werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons of een lichtnetadapter, want u zult deze niet meer terugkrijgen. De verzending naar Apple duurt ongeveer twee werkdagen. Apple verstuurt u een e-mail wanneer uw product aankomt in het reparatiecentrum.

Ik heb ook gelezen dat je een refurbished exemplaar krijgt. Wel cool, vind t de mooiste Nano.

Van de week een Macbook op te kop getikt. Aluminium unibody van 2 jaar oud met 2ghz intel, 4gb ram en 320gb hd voor 250e, geen slechte deal lijkt me. Ding is helemaal gaaf, enkel de accu moet vernieuwd worden (gaat nu 1 uur mee). Iemand ervaringen met goedkope 3rd party accu's?

En iemand nog de musthave-apps voor iemand die net van 15 jaar Windows komt?

Van de week een Macbook op te kop getikt. Aluminium unibody van 2 jaar oud met 2ghz intel, 4gb ram en 320gb hd voor 250e, geen slechte deal lijkt me. Ding is helemaal gaaf, enkel de accu moet vernieuwd worden (gaat nu 1 uur mee). Iemand ervaringen met goedkope 3rd party accu's?

En iemand nog de musthave-apps voor iemand die net van 15 jaar Windows komt?

Caffeine is geniaal. Programma van 100kb ofzo. Er komt dan een klein koffiekopje bovenin je scherm te staan (bij je klok etc). Als je op drukt komt er koffie in en gaat je Mac niet meer in slaapstand. Nog een keer drukken dan is ie leeg en gaat ie volgens de standaard instellingen op screensaver/slaapstand etc. Ideaaaaal tijdens films kijken ed.

Heb jou dat al is eerder zien vermelden hier, maar ik heb op mijn Macbook pro geen last van die standby modus tijdens films en series?

Heb jou dat al is eerder zien vermelden hier, maar ik heb op mijn Macbook pro geen last van die standby modus tijdens films en series?

Ik kijk al m'n series online via Project Free - TV, dan heb je er wel last van.. Via dvd speler oid inderdaad niet :)

Caffeine is geniaal. Programma van 100kb ofzo. Er komt dan een klein koffiekopje bovenin je scherm te staan (bij je klok etc). Als je op drukt komt er koffie in en gaat je Mac niet meer in slaapstand. Nog een keer drukken dan is ie leeg en gaat ie volgens de standaard instellingen op screensaver/slaapstand etc. Ideaaaaal tijdens films kijken ed.

Die gebruik ik ook het meest van me al me Apps. Ik vind DiskLed ook wel leuk.

Mijn broertje heeft een scheur in het glas van zijn macbook pro unibody 2011. Weet iemand waar je enigszins voordelig een nieuwe "glasplaat" zonder lcd scherm kan bestellen? Meeste is met LCD en kosten +/- 700 euro. Dan is de stap naar weer een compleet nieuwe macbook snel gemaakt natuurlijk.

Apple TV is dat wat? Ding schijnt ook soort van te jailbreaken zijn en dan kan je er een externe HD aanhangen?!

AppleTV + jailbreak = Plex mediacenter. Ding moet wel streamen vanaf een PC maar werkt machtig. Vooral dat Plex ook zelf allemaal IMDB data ophaalt etc.

Ik heb hem ook van de week gehaald en gejaikbreakt. Echter stottert 1080P films omdat zowel me pc als Apple tv draadloos zijn. Met een kabel werkt het wel perfect, is kabels leggen de enige optie dan?

Daarbij komt nogeens dat het eerst draadloos vanaf me PC naar de router gaat en dan nog eens draadloos van de router naar me Apple tv. Ik dacht dat draadloze technologie wel al zo ver was, mooi kut dus. Moet ik maar me vloer er weer uit halen en een keer draden gaan trekken :(

Status
Not open for further replies.
Back