This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Enige wat niet goed werkt bij mij zijn de Albums Covers (Die plaatjes zeg maar).
Maar dat kan denk ik ook aan de dowload liggen

Of kan je deze er los toevoegen ?

rechtsmuisknop op het liedje en dan dan ''album cover toevoegen''

bij mij komt ie dan altijd met een plaatje terug

naja wat minder bekende artiesten soms niet...

Enige wat niet goed werkt bij mij zijn de Albums Covers (Die plaatjes zeg maar).
Maar dat kan denk ik ook aan de dowload liggen

Of kan je deze er los toevoegen ?

Anders op een nummers Apple+i en dan kan je alles zo toevoegen.

Ik heb vaak dat ik via torrent bestand een album download en dat die de (mp3)nummers niet pakt in Itunes. Wel apart. Maar ik denk niet dat dit aan Itunes ligt.

Ten eerste, het is een onderzoek van Microsoft zelf.... Ten Tweede, omdat er veel minder mac gebruikers zijn is het nog steeds niet echt de moeite om hiervoor virussen en andere troep voor te schrijven.

Ten derde, mijn macbook is na 1,5 jaar nog net zo snel als op de dag dat ik hem kocht. Dit in tegenstelling tot alle andere windows laptops waarbij je foutmelding op foutmelding krijgt bij het verwijderen van programma's waardoor je computer sneller en schoner zou worden. (bijvoorbeeld, REGcleaner, REGsweeper, REGcleanup, AD-aware, Hitman-pro, Norton antivirus, Mcafee, AVG) En voor mac?

Ten vierde, windows is een ontzettend onhandig en bovendien extreem onstabiel systeem waar ik nooit meer mee zou willen werken!

Ten vijfde, zijn rapport is echt kul,

Check zijn key findings...

Mierenneuken dus...want wat is de toegevoegde waarde van bovenstaande feiten?

Bovendien staat dit onderaan het bericht:

Of het bedrijf daarmee ook echt veiligere software maakt, blijft onduidelijk. Een expert op het gebied van vulnerability management wijst op het feit dat er kennelijk geen laag-risico problemen worden gedicht en noemt dat "onwaarschijnlijk". Ook wijst hij erop dat Microsoft vaak na het repareren van het lek naar buiten treedt en in het verleden nog wel eens lekken niet gedicht heeft omdat er geen exploit was. "Toch stel ik wel vast dat het bedrijf het de laatste jaren beter is gaan doen."

Kort samengevat, Microsoft heeft een van hun werknemers onderzoek laten doen naar hun eigen tijdspan voor 'lekken' en komt vervolgens met een rapport dat hun veel beter zijn dan de concurrentie.

Ik snap wel dat ze de concurrentie naar beneden willen halen, volgens mij is Apple een enorme inhaalslag aan het maken en merkt microsoft gewoon dat ze niet het beste product hebben.

Last edited:
Ja, ik las het maar dus ik dacht laat ik het posten

Ik zelf heb namelijk de ervaring dat windows (op mijn pc) erg stabiel is, net zo snel is als toen hij net geinstalleerd was & probleem loos werkt. Ik heb in 3 maand tijd al 2 klanten gehad waarvan de mac dus was gecrashed. Maar goed dat is allemaal persoonlijk

Sinds ik laatst die macbook heb geinstalleerd ben ik erg Mac fan geworden :W

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met mn mac. Nooit error's of virussen, geen vage programma's of regcleaners, het werkt gewoon waar het voor bedoeld is.

eergisteren ipod touch binnen gekregen maar dat ding op beveiligde wifi krijgen is echt moeilijk. Het is me helaas nog niet gelukt.

Stelt echt geen reet voor. Heb je niet toevallig mac-adress based toegang aangezet op je router? Dan is het namelijk logisch dat je er geen toegang toe krijgt, mits je dit eerst vrij geeft op de router. Ik heb hem op alle verschillende soorten beveiligde netwerken aangemeld, en gaat allemaal prima, van WEP naar WPA2-PSK (TKIP/AES).

Gaat prima :W

Dit is mijn iMac (even snel foto gemaakt):

Volgens mijn boekje heb ik een iSight Camera
Staat wel een webcam naast, maar niet echt van super kwaliteit..

Vraagje over iTunes.

Ik heb dus net een discografie toegevoegd, alleen zitten er veel dubbele nummers tussen. Hoe kan ik die makkelijk verwijderen. Is het mogelijk om ergens alleen de liedjes van 1 artiest te zien en dat je ze dan kan verwijderen. Ik zie het wel bij onlangs toegevoegd maar dan kan ik ze niet verwijderen, en als ik gewoon op Artiest druk dan staan die nummers op album, en niet op alfabet.

Edit: heb het al gevonden. Je moet bij Weergave op Bladervenster weergave klikken, dan kan je zo de artiest kiezen etc.

Last edited:
De aluminium ja! Die ipod nano is trouwens ook rete strak zeg.
Vond hem eerst niet zo, maar deze zwarte is wel nice!

Maar heb me iphone al, dus deze gaat marktplaats op ws..

Wat is een goede msn variant voor de mac?

Ik krijg donderdag ook me nieuwe macbook pro binnen incl zwarte nano.

Hoe heb jij dat gedaan met die korting? Want je moest nu nog de volle prijs betalen en straks krijg je 125 euro terug? maar hoe?

edit: Je kan gewoon MSN for mac downloaden en gebruiken? Werkt op mijn macbook pro gewoon goed...

Ok thnx

Ja dat klopt, als het goed is kun je een formulier downloaden op de apple website.
Deze moet je opsturen icm met streepjes codes en factuur waarschijnlijk..

krijg het gewoon niet werkend.. is denk ik zowiezo te zwaar voor me pc... mjah heeft niemand anders een ander prog... liefst als een nieuwe mp3, slepen en klaar.

Ik gebruik YamiPod, alleen die tript wel eens..

iTunes vind ik ook echt een 3 keer niks programma. Ik wil iTunes, maar ik krijg gratis en voor niets dat kk quicktime er ook bij. Het draait te zwaar imo en dat hele shop gedoe heb ik ook geen behoefte aan, ik wil gewoon mp3's naar m'n mp3speler zetten, punt.

Anyway: www.yamipod.com

Status
Not open for further replies.