Ik ga binnenkort dus zeker wel zon macbook halen Maar die bootcamp 2.0 heeft niet de optie voor een XP driver cd te branden, hoe kom ik hier nu aan dan:X?
Laat maar, even met Parallels oid gestart en die installeerde zo alle drivers. Gewoon bij de HD de bootcamp partitie aangewezen dat hij die moest laden. Werkt te mooi gewoon alt + enter en voila scherm draait om
Als je apple + i doet krijg je een informatie scherm, daarin zie je een pictogram. Als je een icoontje hebt van een iphone kopieer je deze (apple+c) en dan selecteer je het te vervangen icoon in je info menu dan plak je dat icoontje (apple+v)
Als je er niet uitkomt zal ik het wel ff uitleggen adhv screenshots.
Ik vind iTunes niet echt irritant, maar het is heel anders dan dat ik normaal ben gewent.
Je werkt nu veel meer met albums, en vroegah sleepte je het liedje van je map naar de map van je MP3...
Voor de rest vind ik iTunes opzich wel makkelijk :W
krijg het gewoon niet werkend.. is denk ik zowiezo te zwaar voor me pc... mjah heeft niemand anders een ander prog... liefst als een nieuwe mp3, slepen en klaar.
Vanmiddag de nieuwe iPod Nano 8gb gekocht.. De zwarte
Tering dat dingetje is klein :#
Heb heel lang zonder iPod gedaan omdat mijn oldskool iPod mini het begeven had, maar het is nu toch wel weer lekker om er 1 te hebben Plus dat ik echt blij ben met de genius functie en de coverflow :W Ik ben blij..