This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Hier heb ik hem nog niet aan de gang, heb de 10.5.6 geprobeerd en nog een versie, maar beide starten nog niet eens door tot het installatie menu Ben nu de 3e aan het downloaden, kijken of die werkt

kan ook een bios instelling zijn!

Ik heb nu een kabel tussen mijn Macbook en Time Capsule, weet iemand of ik dan iets anders moet instellen in het AirPort-configuratieprogramma?

Sata op ACHI oid zetten, en installeren via een sata dvd-rom...
Als je dan niet verder komt, googlen naar moederbordtype +osx86, dan kom je er wel denk ik.

Naja ik heb een Asus N50VN en daar zou de standaard bios gewoon mee moeten werken. En installeren via een sata dvd-rom wordt moeilijk omdat het een laptop is

Dat is denk ik alleen voor de iphone dan denk ik, ik krijg dan dit scherm te zien:

[ir]http://xs541.xs.to/xs541/09286/afbeelding_1558.png[/ir]
Is ook voor de Ipod Touch, heb er zelf ook eentje. Alleen heb gewoon nog steeds versie 2.2.1

@Bert
Toen ik mijn Ipod Touch kocht zat er ook nog een oude versie op, heb toen maar die 2.2.1 versie gekocht, was ook 8 euro. Jammer dat je nu dan weer 8 euro moet betalen om weer een betere versie te krijgen, want als je nu nog de alleroudste versie hebt, en je koopt nu versie 3.0 heb je ook gewoon alle vorige versies inclusief de laatste

Seagate zijn echt goede schijven, ik vind het echt een van de beste schijven met western digital / hitachi.

Seagate zijn echt goede schijven, ik vind het echt een van de beste schijven met western digital / hitachi.

Oké, klinkt goed.

Maar ik vraag me af of er ook nog nadelige gevolgen zijn voor mijn Macbook? Want ik twijfel heel erg, of een nieuwe grotere HD of een nieuwe Macbook...

Oké, klinkt goed.

Maar ik vraag me af of er ook nog nadelige gevolgen zijn voor mijn Macbook? Want ik twijfel heel erg, of een nieuwe grotere HD of een nieuwe Macbook...

Welke nadelige gevolgen ? Ik weet niet of het toegestaan is, maar op tweakers is een topic over andere hdd's in een macbook. Zolang je macbook het goed doet zou ik die gewoon houden. Een nieuwe macbook is ook weer zo duur :X

Idd ! Heb er hier een paar draaien van 1TB stuk @ 24/7. 0,0 problemen gehad! Super schijven. En nog niet eens zo gek duur meen ik ?

Vergeet de Samsung spinpoint F1 niet

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan meer van samsung. Op stage hadden we seagate / western digital / maxtor en samsung. En als er een schijf kapot ging was het een samsung. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar ik vertrouw een seagate meer dan een samsung (maar daar betaal je natuurlijk ook voor).

Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Als je ze in een server stopt voor filesharing bijv. zijn ze snel kapoet. Dan moet je gewoon voor Enterprise schijven gaan

Seagate is btw ook niet meer wat het geweest is hoor En maxtor vertrouw ik alleen nog in SCSI formaat.

Was op een middelbare school. De pc's werden stonden dus 6 uur per dag aan schat ik. Maxtor vertrouw ik ook niet zo zeer hoor (alhoewel dat nu eigenlijk ook seagate is meen ik mij te herrineren).

Mij leek dit wel wat; Seagate Momentus 7200.4 320GB SATA. Aangezien ik wel 7200 rotatiesnelheid wil. (http://www.databyte.nl/ST9320423AS)

En als het goed is past deze in een Macbook.

Ik persoonlijk zou direct voor 500 GB gaan, aangezien die schijven nu zeer betaalbaar zijn.

Status
Not open for further replies.