This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
App waarmee je cache zooi en niet verwijderde bestanden mee kunt cleanen.. En je kunt talen verwijderen die ook in mac os zijn geinstalleerd.. Dus ik heb gewoon alleen engels en nl laten staan.. Scheelde weer 2 gig

Ik zit te twijfellen of ik me 3G ga jailbreaker kan je opzich veel meer met je iphone..
Maar als het fout gaat =P dan ben je de sjaak :X

dat is dus het leuke,jailbreak kan NIETS aan fout gaan. is softwarematig. ookal loopt dat ding vast dan herstel je hem via itunes en dan is er niets aan de hand .

ik ga denk ik binnenkort weer terug naar een wat meer standaard look op mn iphone.. hij word namelijk met winterboard et cetera een stukje langzamer.. en ik hou wel van wat snelheid .

Heb zelf de iPhone 3GS los gekocht , maar hoe zit dat eigenlijk met die JailBreak ? Kan ik dit laten doen ? Wat kun je er eigenlijk mee ?

Nog iets , heb The Sims 3 gedownload , en deze heb ik gebrand op een DualLayer schijf voor mijn vriendin haar nieuwe MacBook Pro 2.66GHz. Kan ze deze installeren en spelen ? Want , op een originele The Sims 3 verpakking staat dat ie op Mac en Windows kan ?

Hier 2 screens van de springboards waartussen ik nu een beetje switch :

Theme : Soda

Theme: Teneo

edit: kleine update, klok nu op het springboard zelf met de dag/datum erbij .

Last edited:
welk programma gebruiken jullie om je mac te backuppen?

Gewoon time machine?

Wil eigenlijk een complete back up maken met het besturings systeem er bij.
Dus neit alleen documenten etc.

Huh, zit er 3mb cache in? Ik heb een 15" late 2008 2,53GHz en daar zit 6mb in Andere processor dan ws..

Anyways, ik heb zelf ervaring met photoshoppen op een 13" iBook. De hardware van die Macbook Pro 13" gaat het prima trekken maar de resolutie van 1280x800 gaat je nekken. Ik zou persoonlijk nog even doorsparen en een 15" pakken met 1440x900. Ga je een hoop plezier voor terug krijgen

Idd, de 15" is een mooi formaat. Ik heb zelf altijd een 13" en soms een 15" of een 17", in principe is een zo groot mogelijk scherm wel fijn natuurlijk, maarja het is een laptop, dus die wil je ook ergens mee naartoe nemen, en de 15" vind ik daarom het mooist.

Als jij 6mb hebt heb jij denk ik een versie duurder van 1699 ? van de 15" serie.

Maar was gisteren even bij iFactors en een 15" is toch wel een stuk geiler dan een 13" haha Maar er komen toch binnenkort geen nieuwe macbooks uit ? Anders heb ik deze gekocht en dan een maand later komt de nieuwe uit

Had een vriend van mij met de macbooks met de huidige macbooks , best wel lullig zeg maar

Ik heb de Apple MB471. Was toen (late2008 dus eind 2008 ) de duurste.. 2,53GHz 6mb cache, 4Gb geheugen, 320Gb hdd en de 9400M+9600M GT.

Deuze; http://www.polectro.nl/apple-mb471-macbookpro-253ghz-intel-core-p-22759.html

Was/is ook iets prijziger dan 1699

En tja, kans bestaat altijd dat hij geupdate wordt. Had ik ook, maand later was de 2,53GHz de 2,66GHz geworden

Joh. 8P Dat hebben we ook gedaan. We moesten van alles verplaatsn, TS3 en nog wat. Probeerden het spel op te starten maar niets...

Damn :W

Maar ik vind 2000eu voor een macbook erg veel aangezien ik ook al een Apple iMac heb, dus die laptop is er alleen voor erbij.. Voor op school of gewoon lekker in de zon je "huiswerk" maken haha

Dus vandaar dat ik voor de iets goedkopere ga

Status
Not open for further replies.