This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
vriend van mij lag in bad met iphone op de rand.. bij het uitstappen klein hekgolfje over de rand en iphone heen

mooiste was nog wat de iPhone aangaf: this device is not suitable with iphone.

whehe

ik gebruik zelf iClean met bijbehorend doekje, niet alleen voor het scherm maar voor alles eigenlijk

Meer mensen al Safari 4 Beta geprobeerd? Sneller?
Merk er zelf nog weinig van, maar is kijken of ik dit nou fijner vind... De tijd zal het uitwijzen.

Ik mis m'n shortcuts in Safari 4... normaal met CTRL-s dus een post zoals deze submitten, helaas zit ie er niet in. Tevens vind ik het irritant dat er zelf een indeling in de " Top-sites" wordt gemaakt op basis van bezoek-aantallen, ipv. zelf in te stellen. Vind ik veel relaxter imo..

Je kunt wel gewoon websites verwijderen en vastzetten, beetje omslachtig maar zo heb ik aardig mijn favorieten er in staan bij "top sites" .

Zowaar een programma gekocht voor m'n Apple; Connect360. Nu kan ik vanaf m'n Xbox360 m'n Macbook Pro benaderen en films, muziek, foto's e.d. op m'n TV afspelen (+5.1 set :W) Zeeer chill. Dit was het enige wat ik miste tov m'n windows laptop. Met huidige dollar-euro koers was het 16euro, geen onoverkomelijk bedrag

als je alle extra's neemt als je een mac pro bestelt, kom je op ruim 20.000 euro uit

ja klopt ja, haha echt bizar, maar dan heb je ook echt ZIEKE specs. 2 x 30" cinema display, iets van 32 gb werkgeheugen enzo

Kun ik mn spacebar uit mn macbook pulken, en daarna weer terug zetten?
Hij gaat ontzettend stroef, denk dat er iets tussen zit ofzo..

Weet er iemand of je een iphone simlockvrij kan maken? Zoja, waar en hoe? M'n vader heeft er 2 gekregen bij z'n abonnementen in polen, maar blijkbaar zijn die niet simlockvrij.

Ik heb een probleem met mijn iMac..

Leopard staat geinstalleerd, dus ik even via mijn oom een Windows XP Service Pack 1+2+3 gekregen. Dus ik wil dat gaan installeren, alles ging goed.

Start me imac opnieuw op, en dan krijg ik steeds een zwart beeld met witte letters en de volgende tekst: "Schijffout, druk op een toets om de computer opnieuw te starten".

Maar dan reageer hij helemaal nergens op, heb gewoon gedaan wat in het boekje staat. Als ik hem via Mac HD op start (door alt in gedrukt te houden), dan staat er wel bootcamp op me bureau blad met alle windows dingen.. maar het werkt niet..

Weet iemand wat ik fout doe ?

Status
Not open for further replies.