This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
ik doe het ook, omdat het netwerk van school youtube en andere mediaspelers niet wil weergeven... alleen met firefox werkt het wel :S

Nou ja die 200 gb maakt me niet zoveel uit maar het gaat erom dat ik dan mn hdd aan mn playstation kan doen en dan via usb films op mn tv kan kijken.

En die bestanden zijn ± 1gb dus dat trekt FAT32 prima.

Dat is een beetje het idee..

Ik wou nog ff zeggen dat het gelukt is om een itunes account aan te maken, click&buy en heb nu mooi die software

Ik heb zelf Firefox en boven de tabbladen heb ik allemaal snelknoppen naar sites waar ik altijd op zit, echt superhandig

Maken jullie trouwens ook handig gebruik van actieve schermhoeken? Over het algemeen kent iedereen dat wel maar kweet nog dat ik het pas doorkreeg nadat ik mn MacBook al een tijdje had..

Ik ken ze wel, gebruik ze niet. Ik werk momenteel niet met een muis dus ik gebruik m'n touchpad. Expose, naar bureaublad etc kan daar ook mee

Nou ja die 200 gb maakt me niet zoveel uit maar het gaat erom dat ik dan mn hdd aan mn playstation kan doen en dan via usb films op mn tv kan kijken.

En die bestanden zijn ± 1gb dus dat trekt FAT32 prima.

Dat is een beetje het idee..

Ik gok dus dat je een PS3 hebt en die pakt geen NTFS. Vandaar dat je FAT32 wilt?

Zo ja, dan heb ik dit gevonden @ internet:

"My setup is a bit strange but it does work. I have a Seagate 500GB external USB drive...great drive. When I first got it, I formatted it to the NTFS file system. I never once thought I'd really use it to stream media to my PS3. But as time went on it made more sense. So I decided to hook it into my PS3...nothing happened. That's when I realized what was wrong...the file system. I tried setting up media sharing but could never make it work properly or reliably.

I then decided to buy the Linksys WRT350N wireless gigabit router...I was having issues with online play anyways. This router has a USB port so you can hook up a flash drive or USB hard drive and use it as a network drive and/or DLNA server. Once I set up the media sharing on the router music has been working perfectly...I can't comment on videos as I don't have any encoded for the PS3 to play. But my drive is still NTFS...I never did reformat the thing."

MAW: als je router een usb aansluiting heeft, probeer je hdd daar is op aan te sluiten. Wellicht doet hij het

Martin, is dat de mStand? Hoeveel kost zoiets nou?

Zag trouwens vorige week de nieuwe cinemaschermen bij de Xando in E'de, strak!

Hmm thnx voor de moeite. Ik heb inderdaad een router met een usb aansluiting. Die staat alleen beneden in de meterkast en ik gebruik mn hardeschijf ook gewoon vaak voor andere dingen.

Dus dat is niet echt een optie, er is wel een programma dat je op je mac kan installeren waarmee je mediaservers voor de ps3 kan maken, en dan streamt hij de film lokaal zeg maar. Helaas heb je soms een seconde of 2 buffer. En dat probeer ik een beetje te voorkomen.

Thnx anyways, ik ga op zoek naar oplossingen

Martin, is dat de mStand? Hoeveel kost zoiets nou?

Zag trouwens vorige week de nieuwe cinemaschermen bij de Xando in E'de, strak!

Denk dat je op Bert doelde
Om toch maar antwoord op je vraag te geven; die stands heb je vanaf 40euro tot >100euro.

Ik heb zelf een Logitech Alto die kost nu 50euro incl verzenden ofzo. Prima ding, gebruik 'm momenteel alleen niet omdat ik de touchpad van die Macbook Pro zo chill vind

De Griffin Elevator is ook mooi echter moet je dan weer een toetsenbord en muis erbij kopen. (http://store.apple.com/nl/product/TK651ZM/A?fnode=MTY1NDA2OA&mco=MjIzNzQ3Ng)

Bij die Logitech Alto heb je dus al een toetsenbord

Ik heb inderdaad de rain design m stand. Heb er een jaartje geleden geloof ik ±50 euro voor betaald. Vind het echt een top uitvinding.

Gister is helaas mn mighty mouse gesneuveld, werd er zo gek van dat dat balletje elke keer liep te fucken en heb echt alles al geprobeerd om het te verhelpen. Heb er met lucht in gespoten, op de kop gehouden en gescrollt etc.. etc..

Toch maar een handleiding gezocht op internet om hem open te maken. Maar dit was niet echt een succes. Binnenkort dus weer fijn met zo'n schraal logitech ding kloten. Moet wel zeggen dat ik echt hoe fijn ik ook gemuist heb met die mighty mouse er nooit een nieuwe zal komen. 60 euro voor een ding dat na een jaar kuren krijgt vind ik gewoon kut.

Ja ik heb ook echt al 100 verhalen gehoord over die problemen, op stage heb ik er overigens ook een 3/4 jaar prima mee gewerkt!

Zo'n stand lijkt me op langer termijn ook ideaal, maar tot dusver gebruik ik geen enkele muis of tablet voor internet/msn werk.. Dat touchpad is echt geniaal!

Zeker, ik snap niet dat windows laptops zo goed als altijd een klein kut touchpadje hebben! Het lijkt mij vrij logisch dat een groter touchpad sowieso handiger is, en dat bij de nieuwe macbook's etc de knop het gehele touchpad is, is gewoon weer helder en slim bedacht, zoals vele andere kleine details bij apple

Vette shit man. Waarom in godsnaam alledrie? heeft je toche en godsvermogen gekost?

ja er ligt hier een aardig kapitaaltje
de linkse is de macbook die ik echt goed gebruik
de air en pro zijn voor de bijverdiensten
zie verkoop topic vandaag of morgen

Status
Not open for further replies.