Martin waarom gebruik jij Safari en Firefox?
Je wilt dus op 1 hardeschijf een partitie van 300Gb in NTFS en 200Gb in FAT32?
Volgens mij is het sowieso al lastig om dat voor elkaar te krijgen. En correct me if i'm wrong maar ik dacht dat een FAT32 partitie maximaal iets van 32-40Gb mag zijn (In Windows iig). Dan moet je dus al 5 FAT32 partities gaan maken. Daarnaast is een FAT32 indeling ook niet blij met bestanden van 4+Gb.
Ik denk dat het makkelijker voor jou is om een oplossing te zoeken voor het NTFS - Mac OSX probleem. (daar zal dit mee te maken hebben neem ik aan? Anders kan ik niet verzinnen waarom je perse FAT32 wilt hebben)
Ik gebruik eigenlijk alleen Firefox maar Safari staat nog in m'n dock
Reden; in Firefox zit een 'Startpagina' knop en in Safari niet
Als je die startpagina gewoon in je bladwijzerbalk zet.
Ik heb zelf Firefox en boven de tabbladen heb ik allemaal snelknoppen naar sites waar ik altijd op zit, echt superhandig
Maken jullie trouwens ook handig gebruik van actieve schermhoeken? Over het algemeen kent iedereen dat wel maar kweet nog dat ik het pas doorkreeg nadat ik mn MacBook al een tijdje had..
Nou ja die 200 gb maakt me niet zoveel uit maar het gaat erom dat ik dan mn hdd aan mn playstation kan doen en dan via usb films op mn tv kan kijken.
En die bestanden zijn ± 1gb dus dat trekt FAT32 prima.
Dat is een beetje het idee..
Ik gok dus dat je een PS3 hebt en die pakt geen NTFS. Vandaar dat je FAT32 wilt?
Zo ja, dan heb ik dit gevonden @ internet:
"My setup is a bit strange but it does work. I have a Seagate 500GB external USB drive...great drive. When I first got it, I formatted it to the NTFS file system. I never once thought I'd really use it to stream media to my PS3. But as time went on it made more sense. So I decided to hook it into my PS3...nothing happened. That's when I realized what was wrong...the file system. I tried setting up media sharing but could never make it work properly or reliably.
I then decided to buy the Linksys WRT350N wireless gigabit router...I was having issues with online play anyways. This router has a USB port so you can hook up a flash drive or USB hard drive and use it as a network drive and/or DLNA server. Once I set up the media sharing on the router music has been working perfectly...I can't comment on videos as I don't have any encoded for the PS3 to play. But my drive is still NTFS...I never did reformat the thing."
MAW: als je router een usb aansluiting heeft, probeer je hdd daar is op aan te sluiten. Wellicht doet hij het
Martin, is dat de mStand? Hoeveel kost zoiets nou?
Zag trouwens vorige week de nieuwe cinemaschermen bij de Xando in E'de, strak!
ja klopt. heb nu een macbook, macbook pro en macbook air
de air is echt een heel leuk ding voor de grap! gewoon beetje films kijken etczo licht en dun
zal als k thuis ben ff foto maken van de collectie
zo:
[Ir]http://i39.tinypic.com/2hr0txj.jpg[/Ir]
wel geinig
Vette shit man. Waarom in godsnaam alledrie? heeft je toche en godsvermogen gekost?