This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.

Afgezien van dat het lullig is, en niet terecht, is het ook niet mogelijk denk ik. Wanneer je een verzekering afsluit nadat je het toestel al enige tijd gebruikt, wat al niet veel bedrijven zullen doen, zullen ze alsnog je toestel controleren op eventuele schade en het toestel niet verzekeren.

Toetsenbordverlichting zit ook al minimaal 2 jaar lang op MAcBook Pro's, ik mis het idd ook erg op mijn MacBook. Ik heb zelf altijd hoezen van Tucano en die bevallen wel goed in ieder geval. Mijn broer heeft een hoes die ook bij iFactors liggen, met zo'n 'e.' erop. Die dingen zijn nogal hard, vind ik niks.
Die Fabrix dingen zien er leuker uit

Ik ga is even rondkijken op internet

@ Erik
Hoe heb je het werkend gekregen, of deed hij het spontaan weer?

Nice, toetsenbordverlichting is wel iets wat ik soms mis!
Waar vervoer jij hem in? Ik zoek nog een mooie sleeve/hoes.

Iemand ervaring met die fabrix hoezen?

Ik vervoer 'm momenteel nog nergens in. Gebruik 'm momenteel alleen thuis. Maar wil binnen nu en een jaar het huis uit zijn en dan is een laptop wel handig. Maar er gaat ws wel een Tucano Secondskin ofzo komen. Had ik vroegah ook en vond ik prima dingen.

@Anne:
Die duurdere versie v/d Macbook heeft toch ook toetsenbordverlichting? Waarom heb je die niet genomen dan

Ik heb een hoes van Larobe, prima ding

En Martin, in de 'oude macbooks' (de witte/zwarte) zat nog niet de optie tot toetsenbord verlichting. Dat zat alleen op de oude macbook pro's. Tegenwoordig is het zo dat alleen de macbook 2.4 ghz en de macbook pro's toetsenbord verlichting hebben...

Ja dat weet ik maar ik dacht dat hij de nieuwe versie had Kan me ook vergissen uiteraard..

Voor m'n ipod touch moet ik nou een software update kopen die 8 euro is, maar ik heb helemaal geen itunes account want ik heb geen één van die mogelijkheden om mee te betalen. Is het nou mogelijk om zo'n itunes kaart te halen en daarmee een account aan te maken d.m.v die code in te typen?

Last edited:
Nee ik heb op het moment een witte macbook, en een zilvere macbook pro, beide 2 jaar oud

ik ga woensdag de pro verwisselen voor een air

Zo'n kaart zal waarschijnlijk niet werken. Je kunt gewoon betalen met click-and-buy als je geen creditcard hebt. Gewoon goed lezen welke opties er aangeboden worden in iTunes.

paypal account aanmaken, koppelen aan je bankrekening en je kunt downloaden wat je wil via Itunes

Status
Not open for further replies.