Sind kort iPhone. Strak ding. Jammer dat iemand m is laten vallen van 1½ meter op wegdek... Hele hap eruit :
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=25075&stc=1&d=1231005445[/ir]
Zit te denken om t op te schuren en in de smeren met iets.
Verzekering staat nog op me U900. Die wil ik overzetten van de week op me iPhone. Maar het ongeluk is ervoor gebeurd. En om naar de verzekering toe te lopen vlak nadat ie is overgezet op iPhone is ook zo lullig.
Iemand ideeën ?
Hierbij de beloofde pic
Nice, toetsenbordverlichting is wel iets wat ik soms mis!
Waar vervoer jij hem in? Ik zoek nog een mooie sleeve/hoes.
Iemand ervaring met die fabrix hoezen?
Ik ga is even rondkijken op internet
@ Erik
Hoe heb je het werkend gekregen, of deed hij het spontaan weer?
Ik vervoer 'm momenteel nog nergens in. Gebruik 'm momenteel alleen thuis. Maar wil binnen nu en een jaar het huis uit zijn en dan is een laptop wel handig. Maar er gaat ws wel een Tucano Secondskin ofzo komen. Had ik vroegah ook en vond ik prima dingen.
@Anne:
Die duurdere versie v/d Macbook heeft toch ook toetsenbordverlichting? Waarom heb je die niet genomen dan
Ik heb een hoes van Larobe, prima ding
En Martin, in de 'oude macbooks' (de witte/zwarte) zat nog niet de optie tot toetsenbord verlichting. Dat zat alleen op de oude macbook pro's. Tegenwoordig is het zo dat alleen de macbook 2.4 ghz en de macbook pro's toetsenbord verlichting hebben...
Ja dat weet ik maar ik dacht dat hij de nieuwe versie hadKan me ook vergissen uiteraard..
Misschien heeft hij de 'goedkope' nieuwe macbook, daar zit het dan weer niet op
Voor m'n ipod touch moet ik nou een software update kopen die 8 euro is, maar ik heb helemaal geen itunes account want ik heb geen één van die mogelijkheden om mee te betalen. Is het nou mogelijk om zo'n itunes kaart te halen en daarmee een account aan te maken d.m.v die code in te typen?
Voor m'n ipod touch moet ik nou een software update kopen die 8 euro is, maar ik heb helemaal geen itunes account want ik heb geen één van die mogelijkheden om mee te betalen. Is het nou mogelijk om zo'n itunes kaart te halen en daarmee een account aan te maken d.m.v die code in te typen?