Ander membraam, suggesties???

Deleted28042018

Buiten gebruik
Ik heb laatst een ander membraam gekocht, maar merkte amper verschil. Kunnen jullie mij vertellen of het veel uitmaakt en wat voot je moet nemen? Is er veel verschil tussen een 4-kleps en een 2-kleps?
 
Advertisement - register to remove this

het is membraaN, en ander membraan maakt volgens mij meestal niet zo veel uit.. (slap me if i'm wrong)
 
Ok, het is membraan met een N dus, en bij mij maakte het wel wat uit... niet veel hoor, maar hij liep net ff wat lekkerder, trok ook ietsje harder op. Jammer dat de rest van me setup een beetje brak is...:rolleyes:
 
Ik weet niet voor wat voor een machine het is maar voor een strakke mina was het standaard membraan met malossi kleppen toch echt (veel) beter dan bijvoorbeeld een vl12..

Op een nsr rijden ze de races ook met een std membraan en carbon kleppen..
Reden genoeg lijkt me om het voorlopig bij het gewone membraan te houden.
 
Ik zat er ook aan te denken bij mn volgende bestelling ook zo'n Malossi membraan bij te bestellen, namelijk de VL9 Hyperreed..

Wat zijn van dit membraan dan de belangrijkste voordelen ten opzichte van de originele?

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW
Ik zat er ook aan te denken bij mn volgende bestelling ook zo'n Malossi membraan bij te bestellen, namelijk de VL9 Hyperreed..

Wat zijn van dit membraan dan de belangrijkste voordelen ten opzichte van de originele?

Greetzz DAW

geen voordelen...houd gewoon je stnd mebraaN, en stop die meier in een leuke cilinder...
 
membraan

als ik nu een originele membraan in me scoot doe, hapert ie nogal boven de 40...vaag misschien, heb nu een evo membraan met carbon kleppen en werkt perfect, maar je moet t zelf weten..
 
ik hoorde iemand hiero schreeuwen

4 kleppen
want er kan meer doorheen
en een betere gasreactie
Carbon offcourse
want als er 1 afbreekt heb je
:'( :'( met een ijzeren membraan/m

greetz arjan
 
Ik heb VL12 membraan. Veel verschil merk je niet. Met alleen een membraan, je moet dan ook wel een andere carb krukas etc. hebben. Als het goed is wordt je scoot feller op gas en trekt die ook iets harder (merk je haast niet hoor).
 
mem·´braan (het,de ~)

1 vlies, dun huidje of plaatje dat een afscheiding vormt
2 trilplaatje in een luidspreker

mem·´braan·even·wicht (het ~)

1 evenwicht tussen de vloeistoffen aan beide zijden van een membraan

en bij membraaM kon i niets vinden duz het is membraaN :? het is maar dat je het weet :rolleyes:

greetz arjan
 
Back
Top