ander uitlaatje onder mijn aerox

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik heb nog nooit een stille For Race gehoord met originele demper...

Greetz.

mja de eerste paar dagen zeker stil.. en dan met DAT dempingsspul Stiller dan menig for sjeez...
 
Re: Re: Re: Re: nrx of for race

Originally posted by krizzz
pim van wely? mja haal dempingswol bij VAN ZAANEN zeg dat je het speciale spul van BILL moet hebben... dan snapt die kerel het wel.. doe dat in die demper van PIM.. en je hebt nog nooit een for sjeez ZO stil horen zijn
ik sprak hem net en hij heeft hem inderdaad nog. dus ik weet niet hoe die eruit ziet maar ik denk dat ik hem koop en bij dila laat afstellen. bedankt voor tip. hoeveel kost dat spul eigenlijk? is dat glaswol ofzo? en kost mij dat ook pk's?
 
dewd.. die for sjeez gewoon zelf afstellen.... en dat is idd glaswol.. werkt HEEL goed en NIET naar DILA brengen dus.. mja mijnes staat er nu wel :)

als je mijn keer ziet op me street of bij de busbrug.. spreek me keer aan,,
 
Originally posted by krizzz
dewd.. die for sjeez gewoon zelf afstellen.... en dat is idd glaswol.. werkt HEEL goed en NIET naar DILA brengen dus.. mja mijnes staat er nu wel :)

als je mijn keer ziet op me street of bij de busbrug.. spreek me keer aan,,
dat was ik wel van plan maar ik zie je nooit! al zag ik laatst wel een andere gele rijden met een turk erop geloof ik. En er komt nog een streetmagic eraan van iemand uit mijn klas die over 2 maanden 16 wordt maar nu al een streetmagic heeft. Waarom staat die van jou bij dila? en wat kost die troep nou?
 
word afgesteld :)

ik kan niet eens fatsoenlijk een kleine DO sproeier hier in z'dam krijgen.... laat staan trekveeertjes en andere troep...

word afgesteld daar... mja het zuigt aars.. me std carb hebben ze erop gedaan.. kerel wou niet afstellen met 19mm...zoiu teveel lucht/benzine geven 8P
 
Originally posted by marbossi with

dat was ik wel van plan maar ik zie je nooit! al zag ik laatst wel een andere gele rijden met een turk erop geloof ik. En er komt nog een streetmagic eraan van iemand uit mijn klas die over 2 maanden 16 wordt maar nu al een streetmagic heeft. Waarom staat die van jou bij dila? en wat kost die troep nou?


hmzz mijnes had ff klein vastlopertje gehad :) mja...was ut een street met gele velen+gele carterkap enzo? pfff dikke turrek erop.. mijj zie je binnenkort BLAZEN..:)
 
ik zag laatst wel een gele streetmagic bij Dila, alleen zat er geen turk op, maar zo een ik-ben-de-man-ik-ben-de-moeilijkste neger

Zat een hebo onder geloof ik...

Trouwens, mij kan je ook wel zien in purmerend..

woon er pas, woon in dat abnormaalsaaie nieuwe gedeelte (WEIDEVENNE :|)

Een firefox F15 TDS, met TUF TUF snelheid en Finishvlaggen aan de zijkant... en nog oranje stickers bij me licht..

[edit]waar is de busbrug!?!? (in de buurt van...)[/edit]
 
Last edited:
Originally posted by krizzz



hmzz mijnes had ff klein vastlopertje gehad :) mja...was ut een street met gele velen+gele carterkap enzo? pfff dikke turrek erop.. mijj zie je binnenkort BLAZEN..:)
ik zal erop letten:)
 
Originally posted by krizzz
word afgesteld :)

ik kan niet eens fatsoenlijk een kleine DO sproeier hier in z'dam krijgen.... laat staan trekveeertjes en andere troep...

word afgesteld daar... mja het zuigt aars.. me std carb hebben ze erop gedaan.. kerel wou niet afstellen met 19mm...zoiu teveel lucht/benzine geven 8P
En waarom mag ik dan wel mijn eigen scooter gaan afstellen als je hier niet eens de juiste veertjes rolletjes etc. kan krijgen?
 
Re: Re: Re: Re: nrx of for race

Originally posted by krizzz
pim van wely? mja haal dempingswol bij VAN ZAANEN zeg dat je het speciale spul van BILL moet hebben... dan snapt die kerel het wel.. doe dat in die demper van PIM.. en je hebt nog nooit een for sjeez ZO stil horen zijn

het is: VAN ZAANE (zonder N) :| :p :p :W 0?
*en jah, ik woon ook in Zaandam*
 
pffffff jaja blabla van zaane zonder N.. boeiend...
en wie ben jij>?
enne... voor streetmagic.. hebben ze AMPER wat hier in z'dam..z oals trekveertjes voor suz koppeling,..ik heb 19mm DO.. en NERGENS in z'dam zijn van die kleine sproeiertjes te verkrijgen.. voor NRG en 17,5 is genoeg te krijgen.. en btw... ik weet wel hoe ik scooter moet afstellen.. dat hoef ik niet meer te leren....mja.. en gewoon geen zin....
 
Originally posted by krizzz
pffffff jaja blabla van zaane zonder N.. boeiend...
en wie ben jij>?
enne... voor streetmagic.. hebben ze AMPER wat hier in z'dam..z oals trekveertjes voor suz koppeling,..ik heb 19mm DO.. en NERGENS in z'dam zijn van die kleine sproeiertjes te verkrijgen.. voor NRG en 17,5 is genoeg te krijgen.. en btw... ik weet wel hoe ik scooter moet afstellen.. dat hoef ik niet meer te leren....mja.. en gewoon geen zin....
idd dat van zaaneN is niet belangrijk hoe je dat schrijft meer belangrijk is, Bij van zaaneN was dat spul uitverkocht dus moet ik wachten tot dinsdag of woensdag. Bij akz en de wit hadden ze ook dempspul maar dat was (bijna) gewone glaswol. Is dat soms hetzelfde als dat speciale spul? dempspul was precies hetzelfde en kostte bij akz 12,50 en bij de wit 7,95. Zo zie je maar weer 'ns. en sproeier bij akz kost 6,50 en bij de wit en van zaaneN 4 piekies. En... ik heb dus geen nrg meer. maar ik heb nu een donker blauw met witte velgen phantom (zonder spadbord). Dus als jij mij ziet en ik jou niet...;) maar, heb jij heel toevallig nog dempspul van van zaaneN? dan kan ik tegelijk met for sjeez rijden als ik hem heb. 'k wil namelijk niet herrie maken als het ff kan.0?
 
ik hoorde dat je for sjeez had gekocht? goed zo..op minarelli vind ik een for race DE beste uitlaat als all rounder.. drom had ik um ook op me aerox :) mja.. ehmz.NEEY! ik heb geen spul meer.. en ik wet NIET of dat hetzelfde spul is wat ze bij akz en de wit verkopen...mja gewoon for race opzetten en rijden.. ik d8 dat dat dempingsmateriaal wat erin zat nog redelijk goed was.. duss...
AKZ zuigt...die kerels weten egt helemaal 100x niks...de wit.. tsja.. weet ook niks.. van zaanen . als je ze niet kent behandelen ze je als een klein kind...
 
ff een vraagje. Welke Yasuni R of Z is nou het beste voor 50 cc std. Het verschil in prijs niet mee tellen. Dat maakt me niet. Of zijn de prestatie's het zelfde alleen dat de R een mogelijkheid heeft voor 70 cc?
 
Originally posted by krizzz
ik hoorde dat je for sjeez had gekocht? goed zo..op minarelli vind ik een for race DE beste uitlaat als all rounder.. drom had ik um ook op me aerox :) mja.. ehmz.NEEY! ik heb geen spul meer.. en ik wet NIET of dat hetzelfde spul is wat ze bij akz en de wit verkopen...mja gewoon for race opzetten en rijden.. ik d8 dat dat dempingsmateriaal wat erin zat nog redelijk goed was.. duss...
AKZ zuigt...die kerels weten egt helemaal 100x niks...de wit.. tsja.. weet ook niks.. van zaanen . als je ze niet kent behandelen ze je als een klein kind...
ok bedankt. ik heb net die uitlaat opgehaald en betaal als ie eronder zit, f140,-. maar ik denk dat ie echt teveel herrie maakt. en ik heb geen zin in politie. Ik moet er wel elke dag mee naar school kunnen. hoe ziet dat spul bij van zaane eruit? ( dat weet je vast nog wel )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top