ander cilinder dan evo??

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
Ik ga mijn evo 70 weg doen want wil eens iets anders
ik zat te denken aan de mhr speed

mijn carters zijn op evo formaat en heb een evo 12pen krukas.

wat moet er nu precies veranderd worden om de speed passend te maken?

ik heb al de search gebruikt maar kon niet echt iets vinden.
ik wil dus wat anders dan de evo maar minstens zo snel
als iemand anders nog tips heeft?
de cilinder word ook getuned

verdere setup:
bidalot c20
21mm
hebo verstelbaar
evo vario
orgineel vervroegde onsteking,
 
Advertisement - register to remove this

zijn de speed spoelers trouwens groter dan evo? of misschien breder of iets dergelijks? dan moet je dit ook aanpasse, misschien carter opvullen of cil frezen...weet niet wat het beste is

heb je btw al andere vertanding? :!
 
Originally posted by boekzippie
is de gewone mhr team niks?:eek:

Nee.

De Speed spoelers zijn iets anders qua vorm volgens mij, ik kan het weleens vergleijken met een AC Evo70 maar ik weet niet of dat veel vershcilt van een LC spoelsysteem.

Maar voor een Speed kun je dus gewoon die as houden, en moet je alleen je blok iets uitkotteren, dit omdat het cilinderhemd dikker is voor waarsch. betere koeling. Dus past hij niet in je blok.

Je kunt je cilinder of blok aanpassen ik zou voor het laatste kiezen (doe ik ook :) ) want ze maken dat niet voor niets zo...
 
Originally posted by Sjoerdyo
Nee.

De Speed spoelers zijn iets anders qua vorm volgens mij, ik kan het weleens vergleijken met een AC Evo70 maar ik weet niet of dat veel vershcilt van een LC spoelsysteem.

Maar voor een Speed kun je dus gewoon die as houden, en moet je alleen je blok iets uitkotteren, dit omdat het cilinderhemd dikker is voor waarsch. betere koeling. Dus past hij niet in je blok.

Je kunt je cilinder of blok aanpassen ik zou voor het laatste kiezen (doe ik ook :) ) want ze maken dat niet voor niets zo...
als ik dus de carter uit laat kotteren dan zou eht goed moeten wezen, ik heb de spoelpoorten al wel op evo formaar, die zouden dan ook nog groter moeten?
 
Originally posted by N.AREA
indd maar net zo als sjoerdyo zegt. dat hebben ze niet voor niets gedaan.

Alle andere cilinders hebben toch ook zo'n dun hemd.
Heb jij ooit een afgebroken cilinderhemd gezien? Ik niet.....
 
Originally posted by Joël
Alle andere cilinders hebben toch ook zo'n dun hemd.
Heb jij ooit een afgebroken cilinderhemd gezien? Ik niet.....

Ik wel :) Echt waar, 2x zelfs alleen 1x kwam door de straat :rolleyes:

Enfin, meneer Malossi is niet dom. Ik vertrouw liever op meneertje Malossi dan op de veronderstelling van iemand.

En een carter bewerken of cilinder lijkt mij hetzelfde verhaal. Nieuwe carters zijn ook zo geregeld.

Die spoelpoorten hoeven niet groter denk ik. Tjek anders even met een voetpakking als je die al hebt tenminste. Maak anders foto dan tjek ik het ff ofzo?
 
freddy geeft ook de voorkeur om de carters te bewerken... risico is erg groot omdat er aardig wat weggehaald moet worden... dacht iets van 1 a 2 mm aan beide kanten...
 
Ik heb geode ervaringen met draaien aan hemd en niks doen aan carters. Blijf natuurlijk heel, want is net als zoveel cilinders.

Leuke van een dik hemd is dat je wel wat aardigs met flow kan doen.
 
Back
Top