Almelo... hoe laat?

Weer:
1016458283-weer.jpg

Busje moet ik dus ff achteraan, even kijken hoeveel het huren kost. En ff kijken wat remco ervan denkt.

Last edited:
Originally posted by Sjoerdyo
Busje moet ik dus ff achteraan, even kijken hoeveel het huren kost. En ff kijken wat remco ervan denkt.
vergeet dat huren maar, daar moet je 21 voor zijn... (vrienden van me hebben het hier laatst ook overal in de buurt geprobeerd)

enne, huren van een Boessie is onwijs duur! probeer er 1 van je werk of van kennissen te regelen, evt tegen betaling :)

Originally posted by Boeie
vergeet dat huren maar, daar moet je 21 voor zijn... (vrienden van me hebben het hier laatst ook overal in de buurt geprobeerd)

enne, huren van een Boessie is onwijs duur! probeer er 1 van je werk of van kennissen te regelen, evt tegen betaling :)

Hier valt het nog te betalen.. een groot bussie voor 35 euro per dag, broer is 22 dus dat is no problemo :) En je beltaald 16 eurocent per liter diesel... :?

Originally posted by Hugo

Hier valt het nog te betalen.. een groot bussie voor 35 euro per dag, broer is 22 dus dat is no problemo :) En je beltaald 16 eurocent per liter diesel... :?

mischien doen ze der wel rode diesel in je weet toch dat is best goedkoop maar wel verboden

Wij rijden scoot met plank het busje in. Als het goed is komen er nu 2 runners mee. Die van mij en SPRunner, ook hier op het forum.

Originally posted by Ruud
ik ga eerst kijken naar een pug 205... en als ik kom kom ik in een pug205 en anders niet :)

Bij mij in de buurt stond ook nog een 205 1.9 GTi te koop. 2500 Euro, zoiets. Inclusief, netn ieuwe remus uitlaat, open kn filter, naja het std. werk, ding zag er netjes uit, stonden nog onderdelen bij die vervangen waren, geblindeerde ramen etc. 120.000 km gereden ofzo. Ik vond hem er wel goed uitzien, maar iets te duur.

Vraagje:

Zijn er ook losse v-snaren, drukveren en koppelingen te koop??? Dit ivm het mogelijk slopen van deze onderdelen wat ik graag doe :) Of loopt het nergens bergafwaards :D :P

Wij komen met een klein vrachtwagentje en mijn Corsa of met een karretje achter de Corsa. En we hopen er om een uur of tien te zijn. Komt er nog een routebeschrijving?

Wij komen met een klein vrachtwagentje en mijn Corsa of met een karretje achter de Corsa. En we hopen er om een uur of tien te zijn. Komt er nog een routebeschrijving?

En nog iets, is er wat te beleven in Almelo en omstreken? Misschien kunnen we er meteen 's avonds wat aan vastplakken. We hebben geloof ik nog een bierdrinkwedstrijd met de Hoge Noorden boys staan :)

Back