SpeedfightDoc. said:Hey kzit waarschijnlijk met een probleempje.....
Vanavond kappen laatste laag lak gegeven, maar alles is nu gewoon echt lelijk dof geworden :S...... iemand mij vertellen wat ik hieraan doe.
T komt waarschijnlijk omdat het te vochtig was zelfs binnen nog
Maar is hier wat aan tedoen zoals gewoon laag blanke lak eroverheen en dan is hij weer netjes of moet ik weer van voor af aan beginne ? :S
DME3 said:Alles kun je spuiten
Ik zie het nut er niet van in eigenlijk, maar als je de dingen afplakt die je niet wilt spuiten moet je er wel komen denk ik. Je kunt iig de veer niet ff uit elkaar halen om die te spuiten
Bartje15mbk said:Ik kom er niet goed uit met dat schuurpapier. Wat wil dat eigenlijk zeggen die waterproof??? Je moet toch geen water schuren. THX
nudeltuning said:ik ben op zoek naar dunne tape waar ik special paint mee kan maken
je spuit het kapje in een bepaalde kleur dar plak je de tape overheen in de vormen die jij wil en daarna spuit je de andere kleur er overheen, je haalt de tape er af en hierna spuit je er blanke lak overheen zodat je figuren zichtbaar zijn in de lak.
de genen die op discovery die programmas volgen weten vast wel wat ik bedoel maar waar haal ik die zooi
het is geen striping tape want die lijkt me veel te dik dit geeft te veel verschil met de 2 lak lagen zodat dit lelijk word.
ik ben al bij 2 verf winkels geweest hier in valkenswaard en bij autospeciaal zaken maare nx te vinden. weet iemand hier een adresje voor?
nudeltuning said:ik ben op zoek naar dunne tape waar ik special paint mee kan maken
je spuit het kapje in een bepaalde kleur dar plak je de tape overheen in de vormen die jij wil en daarna spuit je de andere kleur er overheen, je haalt de tape er af en hierna spuit je er blanke lak overheen zodat je figuren zichtbaar zijn in de lak.
de genen die op discovery die programmas volgen weten vast wel wat ik bedoel maar waar haal ik die zooi
het is geen striping tape want die lijkt me veel te dik dit geeft te veel verschil met de 2 lak lagen zodat dit lelijk word.
ik ben al bij 2 verf winkels geweest hier in valkenswaard en bij autospeciaal zaken maare nx te vinden. weet iemand hier een adresje voor?
Nat-schuren is vooral om te voorkomen dat het afgeschuurde 'stof' niet wegwaaid, maar blijft liggen. Dit wordt dan ook als schuur-korrel gebruikt, waardoor het allemaal wat sneller gaat.PaulPhantoM said:Dat is schuurpapier wat je MET water moet schuren , je krijgt hierdoor geen krassen die je na het spuiten nog ziet .