Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
fontio ziet er heel erg nice uit. kan je een foto'tje maken van de spuitbus voor me?

ti's speciale lak zelf laten mengen en in spuitbus laten doen. omdat ik geen compressor had.

en inderdaad, niemand behalve ik weet de combinatie, en dat blijft zo

ti's speciale lak zelf laten mengen en in spuitbus laten doen. omdat ik geen compressor had.

en inderdaad, niemand behalve ik weet de combinatie, en dat blijft zo

spuitbussen die je laat mengen enzo spuiten vind ik zelf ook veel beter. ik heb ook eens busje laten mengen en kreeg ook daar voor de blanke lak. spuite vond ik vele malen beter dan de normale motip busjes. :)

Ja ik kan ook gewoon naar molcoatings toe met je foto:) Maar als je het niet wilt. het is niet voor me neorox voor een kameraad voor mij

Na me nieuwe binnenkappen gekocht te hebben was ik meteen zo eigenwijs,
om ze zwart te spuiten zonder hechtprimer. (dom)

Ik heb de kap nu zoals hier gespoten. (hier zie je de structeur van de kap die wil ik er meteen uit halen, wat is de beste handeling ?..)

[ir]http://www.scoothomies.nl/vraag.JPG[/ir]

Ik dacht zelf aan:

1.Met Thinner de verf nu eraf laten bijten.
2.licht opschuren.
3.kunstofhechtprimer spuiten.
4.veel lagen vul primer
5.dat later glad maken voor de orgi kleur..

(alleen de vraag krijg ik die vrij grofe structeur eruit met meerdere lagen vullende primer?)

alvast bedankt:)

Last edited:
Die structuur krijg je er wel uit als je goed schuurt. Ik heb mijn binnenkappen eerst met korrel 400 opgeschuurt, hierna kunstofhechtprimer en daarna een aantal lagen spuitplamuur. Deze heb ik weer opgeschuurd met korrel 1000. Toen was het glad en heb ik de kleurlak aangebracht

Marc

hier mijn spuitwerk

alles gedaan met spuitbussen.
het is niet echt mooi weer op de foto, ik zal nog is foto's maken met de zon dan is het nog wat mooier.

zadelhoes trouwens ook zelf gemaakt :)

later. Tjap

zeker mooi gedaan, wel jammer dat de achterkap niet zo is

achterkap is ook wel mooi hoor dacht ik zo,komt mischien door de foto? Hier een andere:

Op deze foto zie je trouwens nog een van de kapjes die nog niet gedaan is..(in binnen kuip voor accu)

in de achterkap zat nog zo'n rand (standaard kap) die heb ik dicht geplamuurd, op deze foto is de standaard kap te zien.

hier nog een van de voorkant

Netjes hoor die voorkap !!, nog meer foto's beetje in detail :) ?, hoe ben je overigens tewerk gegaan :) ?

ik heb nog niet echt foto van dichtbij maar die ga ik denk ik morge wel ff maken.

werkwijze:
- schuren, schuren,schuren ;P
- grondverf
- helmaal wit gespoten
- vlammen afgeplakt met fineline tape
- zwart gespoten
- achtergrond afgeplakt
- grijs gespoten
- alle tape eraf gehaald
- blanke lak

hier wat building in progress foto's

hier de kap met tape