Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
AirWolf said:
Ik heb dus zo'n mouse achtig schuurmachine, z'n klein ding. Maar ik wou daar mee gaan schuren maar men vader zegt dat het dat te warm wordt en de kappen verbuigen of iets anders. Is dat ook waar? Want anders doe ik het met de hand.

niet doen, die muis dingen laten naar mij gevoel net iets te veel diepe krassen over, hellemaal als je kappen nog goed zijn en enkel de laklaag eraf moet, dan kan jé 't beste ff scotch & brite halen, dat zijn schuur sponsjes waarmee je alleen de kap dof maakt, en dus prima voor spuiten, ook kom je er overal lekker makkelijk bij.

die muis ding gebruik ik zelf alleen als er plamuur bij komt kijken.

Eeej jongens!

iedereen kent denk ik Sjak van www.districtflevoland.nl wel ofniet?

nou ik wou daar graag meein contact komen maar dat lukt me niet echt. zijn site daar kan ik niet opkomen en ik weet verder helemaal niets van hem.

weet iemand misschien meer voor mij?
of kan iemand regelen dat ie even contact met mij op neemt?

MSN: bestjonkje@msn.com
MAIL: Oege@josy.org

Met vriendelijke groet,
Oege Venema

meen je dat? of is dat ook nog echt zo? wat is dan nog een goeie special paint spuiter die wel meer scooters heeft gespoten?

groeten

net me zijkappen gespoten :)
IMG_0003.jpg

Cogy said:
Weet iemand hoeveel het kost om alleen je binnenkant wit te laten spuiten

Gewoon informeren bij wat spuitadressen die op del ijst staan die Inne heeft samengesteld :)

Inprincipe kan je de binnenkappen zelf ook opschuren en spuiten ": is wel goedkoper";)

fvanwinsen5 said:
dit zijn kappe van scooter van een vriend van me, hij heeft die scooter zo gekocht.. de vorige eigenaar was zelf auto spuiter, Echt Supper vette kleur!!....

DSC03957.jpg

DSC03975.jpg

DSC03976.jpg

Kappe & ze scooter staat alleen al een maand bij mij:P wachte op ze Evo 50:)

8)

Als ik dit zo zie is het eigenlijk toch wel sonde dat ik hem weg heb gedaan :D

Justin. said:
Er zat trouwens toch al een EVO 70 onder ? Zo verkocht hij hem dacht ik :X

Evo70 heb ik nog in de schuur liggen (te koop btw). Ik had hem er af gehaald omdat ik de prijs voor de scooter had verlaagd. Hij is verkocht met Hebo NG 3BR-tuned.

is dit genoeg

ej is dit goed/geneog :)? voor de hele scooter een speedfight 1 met de binnekappen ook:

1x Spuitbus Pistoolgreep 3,99
3x Spuitbus Motip Primer Kunststof 400ml 35,70
2x Spuitbus Motip Blauw Donker Ral 5002 12,10
2x Spuitbus Motip Zilver Ral 9006 12,10
3x Spuitbus Motip Blanke Lak 400ml 14,79
totaal te betalen 78,68

ik ben van plan om t in 1x goed te doen :D dus is dit genoeg :D?

Last edited:
vandaag heb ik toch wel ff DE ontdekking gemaakt 8P;

ik had hier 2.5 liter verfafbijt staan van "pickoff" ik lees op de tinnen doos,
schad niet het oppervlakte. ik dacht dat zullen we nog wel eens zien :D
hele kwak op de achterkap van een sr minutje erna ga ik terug kijken,
DAMN hele verf zat los 1 veeg erover en de kap was kaal tot op het plastiek :0
MET GEEN SCHADE AAN DE KAP hele kaap kaal in 3 minuten 8P

Wow! dat spul moet ik ook hebben! Ff langs de gamma of zo of de verfzaak? Dat scheelt echt wel in schuren dan en dat het de kap niet beschadigd dat is nog het beste! Scheelt dan ook weer in de kosten voor de spuite rlijkt mij. Alles voorbewerkt :o

Wel onthouden dat het toch vrij link is en dat het wel fout kan gaan :P Als je het ook maar even te lang laat zitten ofzo heb je een soort maanlandschapkap :+

ProjectRox said:
Wow! dat spul moet ik ook hebben! Ff langs de gamma of zo of de verfzaak? Dat scheelt echt wel in schuren dan en dat het de kap niet beschadigd dat is nog het beste!
ik heb het gekocht in de groothandel, via via :P
pickoff heet het dus,
bus van 2.5 liter kost direct van de groothandel 30 euro.
ondertussen zijn de 2 achterkappen dus al leeg in 10 minuten 8P
was echt onder de indruk

edit//
ik heb ook al getest hoor,
heb het er zeker 1 uur op laten zitten nog steeds niks.
lijkt me volkomen veilig!

Nog best wel duur spul ook. Maar zal dan wel rondkijken en test het is wel op dat voorspatbord van mij. Hoef ik dat teminste niet meer te schuren :o. En idd aan de andere kant is het wel weer ene risico... Wat als het fout gaat op men splinternieuwe onderkuip :P. Nou jah boeiend test eht eerst wel ff op men spatbord, mobiel er bij timer zetten en dan zien of het werkt.

Als ik mijn spatbord ******* is het niet zo erg. Zal morgen ff rondkijken of ik dat spul ook kan krijgen.

Edit: jij gooit het op een doekje en dan er over smeren?

Status
Not open for further replies.
Back