Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
Jeff0 said:
Ok, tnx!

Nog een vraagje: Ik wil hem metallic-zwart gaan spuiten en dan de "grip" op de treeplank chroom, maar blijft dit chroom eigenlijk mooi? Bladerd het ook niet snel af ofzo?

ik denk dat jij het hebt over dat motip chroom.
het ziet er imho niet uit en na een tijdje is het gewoon grijs.

ziet er dus super cheap uit vind ik.

Spasta said:
ik denk dat jij het hebt over dat motip chroom.
het ziet er imho niet uit en na een tijdje is het gewoon grijs.

ziet er dus super cheap uit vind ik.

Jup, ik doelde op MOTIP chroom, en het leek me al een beetje vaag om chroom te gaan "spuiten" :x

Wat kan ik dan als alternatief gebruiken? Zonder dat ik er 100 euro voor moet dokken?

Jeff0 said:
Jup, ik doelde op MOTIP chroom, en het leek me al een beetje vaag om chroom te gaan "spuiten" :x

Wat kan ik dan als alternatief gebruiken? Zonder dat ik er 100 euro voor moet dokken?

niets... is niets voor. Motip chroom pakt iig zowieso beter op metaal dan op plastic. De kleur komt dan beter uit. Persoonlijk vind ik het een beetje aansmeerderij, want chroom is gewoon niet goed te spuiten. Coolchromen is de enige optie. Dat is ook direct wat duurder. Echt chroom spuiten, kan je zelf gewoon niet.

voetkappen

ik wil mijn voetkappen en beenschild spuiten, maar met wat moet ik beginnen spuiten want met gwne primer kan je de lak zo afkrabben, ik bedoel voetkappen met motiefje zoals kleine gaatjes enzo in grtzzzz

Spuiter gezocht

Ik zoek iemand die zin heeft in een redelijk gecompliceerd project :)

Betreft het spuiten van een Malaguti Phantom in malossi kleuren..

De paintkit (bestaande uit witte grondlak, fluor geel, fluor oranje, fluor rood) heb ik een tijd geleden gekocht om een zip te laten spuiten.. dit is er echter nooit van gekomen. Dit is volgens mij 2K lak (moet ik voor de zekerheid even navragen)

Iemand (liefst omgeving Bergen op Zoom of Nieuwegein) die dit professioneel kan en wil spuiten voor mij... mail me op jorick@memleak.nl of PM.

green&white said:
en waarom zou het niet veilig zijn om een sticker op je helm te plakken :p?

Late reactie..
Dat heeft volgens mij ook te maken met chemische reacties, dan kunnen er zwakken plekken in de helm komen denks..

mark007 said:
Late reactie..
Dat heeft volgens mij ook te maken met chemische reacties, dan kunnen er zwakken plekken in de helm komen denks..

Idd dan krijg je zwakke of ''zachte'' plekken in je helm.

Deze vraag zal waarschijnlijk al een paar keer gesteld zijn maar ik had geen zin om heel t topic door te lezen.

Hoe krijg je diepere krassen uit je kappen weg?

Schuren tot het vlak is en dan opvullen met spuitplamuur?

ja dat kan je plamuren als je het maar goed glad maakt.

Heb ff wat rondgekeke en ik heb een winkel ontdekt waar het 6,50 is per bus van motip hoeveel bussen heb je ong. gemiddelt nodig als je je binnenkappen wilt doen.

Last edited:
dit zijn kappe van scooter van een vriend van me, hij heeft die scooter zo gekocht.. de vorige eigenaar was zelf auto spuiter, Echt Supper vette kleur!!....

DSC03957.jpg

DSC03975.jpg

DSC03976.jpg

Kappe & ze scooter staat alleen al een maand bij mij:P wachte op ze Evo 50:)

Ik heb dus zo'n mouse achtig schuurmachine, z'n klein ding. Maar ik wou daar mee gaan schuren maar men vader zegt dat het dat te warm wordt en de kappen verbuigen of iets anders. Is dat ook waar? Want anders doe ik het met de hand.

AirWolf said:
Ik heb dus zo'n mouse achtig schuurmachine, z'n klein ding. Maar ik wou daar mee gaan schuren maar men vader zegt dat het dat te warm wordt en de kappen verbuigen of iets anders. Is dat ook waar? Want anders doe ik het met de hand.

Je moet niet 5 minuten op 1 plaats schuren, dan heb je dat niet.
Je moet er wel rekening mee houden dat je met zo'n ding enkel vlakke stukken kan schuren. Je kan er ook wel bollingen mee schuren maar dan schuur je vlakken.
Is maar net hoe goed je je spul wil hebben.

hij had een evo 70 ja , wat hij ermee heeft gedaan weet ik niet, toen die vriend van me hem kocht, zat er een hebo manston 70 onder , kheb heel dat blokje van hem gekocht:D, & bij die aankoop van die scooter zat nog lege carters , dus daark omt die evo 50 op :)

Status
Not open for further replies.
Back