DME3 said:Is het btw mogelijk om na het spuiten van de kleurlak nog enkele dagen te wachten om de blanke lak erop te spuiten, of mag de kleurlak nog niet volledig zijn uitgehard?
Spasta said:tussen de primer en de kleurlak ook effe je primer (grondlak) schuren ...
Razma said:helm spuiten is sowieso geen goed idee... de buitenschaal van veel helmen wordt hierdoor broos en breekbaar (chemische reactie)
ErwinZ said:Nee het is gewoon niet veilig, net als een sticker op je helm plakken.
Je moet de oud kleurlagen er in ieder geval wel vanaf halen, ik zou dus doorschuren tot grondlaag. Is deze op veel plaatsen beschadigd dan zou ik deze ook zo veel mogelijk weg schuren en een nieuwe grondlaag aanbrengen.Jeff0 said:Ik ben begonnen met het schuren van mijn kappen, maar ik weet niet hoever ik eigenlijk moet schuren... M'n pa zei dat ik gewoon alle on-effenheden eruit moet schuren. Moet ik dan gewoon lichtjes schuren zodat het een beetje glad is? Mag de bovenste laklaag nog wel gewoon zichtbaar blijven?
Ik heb m'n slider 2e hands gekocht en hij is echt 3x overgespoten zonder dat er geschuurd is :s. Moet ik nu die eerste 2 lagen er helemaal afschuren of alleen de bovenste laag?
Alvast bedankt!