AirWolf said:hoorde van een jongen dat als je je scoot spuit dat het op het laatst gaat bladeren. Maar dit is niet waar als je het allemaal goed schuurt en doet en als je het laat spuiten bij een bedrijf dan gebeurt dit toch niet?
Floris491z said:ga je het in je kamer doen? lijkt me niet verstandig het stof van het schuren gaat overal zitten, doe het gewoon buiten op een oude tafel en leg het binnen te drogen...
Erwin280 said:Maar ik heb een heel groot probleem. Mijn pa heb een bakkerij en in de gang staan zakken met meel en er hangt ook veel meel in de lucht zeg maar dus gespoten kappen naar boven brengen is niet echt een oplossing.En om allemaal verfdamp in de meel te hebben.
Ik bedoel gewoon schuren kan ik natuurlijk buiten doen of ergens anders zo'n probleem is dat niet maar ik bedoel gewoon het spuiten zelf van mijn kappen in mijn kamer in een hoekje en dan met badhoesen eromheen zodat het goed is afgezet en het niet op mijn bed en zo komt. Eventueel kan ik een groot zeil in mijn kamer leggen. Dan maf ik wel ergens anders. Alles voor mijn scooter
Maar zou dit eventueel kunnen. De kamer is ong. 3 bij 2 meter. Er kan een raam open en er kan eventueel een verwarming of ventilator in.
Jutte said:heb er geen foto van maar het zijnnet luchtbelletjes ,alsof de lak niet goed hecht aan de kap
Witte_@_SR said:Heeft iemand een foto van kappen die metallic zwart (een andere kleur mag natuurlijk ook maar bij voorkeur zwart) gespoten zijn, met de spuitbussen van motip. Ben namelijk benieuwd naar het resultaat en als ut er goed uitziet schaf ik me ook een paar busjes aan
Deibu said:Ja heb het echt alleen met 1 kap. De rest is wel goed gelukt..
Is binnenkappen spuiten trouwens anders? of gaat het op de zelfde manier?
Erwin280 said:Ik had nog ff een vraag hoeveel lagen primer en verf zelf moet je er eigenlijk opspuiten.
InsaneMalebrain said:-schuren
-ontvetten
-kunstofhechtprimer (1 dun laagje [lichte waas])
-primer
-kleurlak
-blanke lak