Race-Konijn said:Ik ga mijn kappen in de spuitplamuur zetten wegens diepe krassen een aantal dingen gepolyesterd. Nu vroeg ik me af of er nog een een primer over heen moet, voor ik de 2k autolak erover spuit? En zo ja wat voor primer want het is dan geen kunstof meer maar spuitplamuur waarover het heen moet.
Formula50 said:Heb je toevallig spuitplamuur van Albastine of heeft Gamma ook eigen/ander merk? Heb namelijk die van Albastine en was best duur voor een busje vond ik (Euro 10,60). En aangezien ik er een paar nodig heb.
Nick.
malagutirider said:heb spuitplamuur van motip.Verkopen ze ok bij de gamma was iets van 7 euro.
noldreal said:vraagje. ik ben nu bezig mijn dragster over te spuiten met rode glanslak van de motip, maar wat kan ik nou doen als de lak straks toch nog dof eruit ziet als ik 5 laklagen heb gehad?
noldreal said:vraagje. ik ben nu bezig mijn dragster over te spuiten met rode glanslak van de motip, maar wat kan ik nou doen als de lak straks toch nog dof eruit ziet als ik 5 laklagen heb gehad?
franky said:ik doe mijn kappen op het laatst met korrel 1500-2000 schuurpapier onder de kraan
en dan met ronddraaiende beweging zonder te duwen polijsten
daarna blankelak
en dan NA EEN WEEK met een sensitive cleaner (cleaner voor metallic) deze s zeer fijn en beschadigd de verf dus niet
en daarna lekker in de wax
dan kun je je haren er in kammen
noldreal said:van welk merk is dat poetsmiddel dan
noldreal said:dan ga ik binnekort eens shoppe bij de halfords denk ik. ik heb denk ik wel meer nodig dan alleen een extra bus duplicolor
franky said:let dan wel op dat je de goede pakt
er staat daar progressive en sensitive naast elkaar