This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
kheb net me zeikapje (plastic kapje z kapje ofzow) gespoten van me aerox en die word zo uber mooi volgens mij net zo mooi als een pro spuiter zou spuiten :8 fotos volgens

even klein vraagje kon het niet vinde met search maar ik las als je gaat beginnen met blance lak

Eerst dunne laag, en de 2de x een dike laag maar als je die 1ste x een dunne laag doet dan word het tog niet mooi strak glimmend tog of wel??

johnnyblaze33 said:
Wie kan mij vertellen waar ik een Motip kleurenwaaier kan bestellen of halen? Ik moet em namelijk egt hebben

je kan hem gewoon bij je plaatstelijke auto onderdelen winkel halen,
heb ik ook gedaan dus suc6

carbonplakken enzo

Je hebt van die carbonplakken die je vloeibaar kan maken en dan een stuk hout in kan dopen en dan zo carbon om je stuk heb zitten.. weet iemand waar je da kan doen?

ik heb mn kappen met gamma lak gespoten
is net zo mooi als motip lak alleen de helft goedkoper

k heb een heel klein lopertje ontdekt ....ik wil zo niet gaan rond rijen
zelf dacht ik om als de lak helemaal is gedroogd dit weg te cleaneren ..

ik heb geen blanke lak gebruikt ..heb slechte ervaring daarmee

Ik ben bang dat als ik men kap strax cleaner er van die hele kleine krasjes inkomen ..
wat denken jullie dat de beste manier is om deze weg te werken of de beste cleaner ???

schuur dat lopertje anders weg met fijn schuurpapier en spuit die kap dan opnieuw
en ik denk dat het toch wel goed is om er blanke lak overheen te doen

ik heb mn kappen met gamma lak gespoten
is net zo mooi als motip lak alleen de helft goedkoper

k heb een heel klein lopertje ontdekt ....ik wil zo niet gaan rond rijen
zelf dacht ik om als de lak helemaal is gedroogd dit weg te cleaneren ..

ik heb geen blanke lak gebruikt ..heb slechte ervaring daarmee

Ik ben bang dat als ik men kap strax cleaner er van die hele kleine krasjes inkomen ..
wat denken jullie dat de beste manier is om deze weg te werken of de beste cleaner ???

weet iemand misschien welke verf der in zo'n verfspuit gaat en of je dat gewoon bij de gamma of iets kan kopen ik ga namelijk mijn schakelbrommer gifgroen met wit spuiten.
wat heb ik allermaal voor spullen nodig bij het spuiten met een compressor? ik dacht dat ik misschien wel blanke lak enzo nodig zou hebben.
bvd
groeten rick.

ga naar een auto spuiterij en vraag daar even, daar hebben ze iig de goede verf en adviezen voor je..

ja dat lijkt me indd het beste maar dan heb ik alsnog een probleem ik kan helemaal geen spuiterijen hier in rotterdam en via google wil het ook niet echt lukken:S weet een van jullie er misschien eentje?

Kan iemand mij informeren over het hoe en wat van het laten spuiten van een cameleon (flip flop) kleur, en iemand misschien een site waar ik die kleuren kan zien? (dus waar ik kan uitzoeken zegmaar).

Alvast bedankt!

allez dan maar..

ik heb deze compressor zien staan in het reclameblaadje van de Aldi:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm [ga naar aldi actueel links boven]
stelt dit iets voor?
al een te kleine inhoud heb ik gehoord..
qua prijs vind ik het nog meevallen, ik woon in België en hier heb ik al eens in nabijgelegen winkels gezocht, ik vond er van rond de 100€ en dan heb je niet eens een spuitsetje dus jah..:S

laten opdrogen en alleen de druiper heel licht met 600 opschuren. weer stofvrij maken en weer zpuiten. je ziet er niks meer van.

hoi

ik wil mijn blok gaan spuiten

moet ik hiervoor nog grondverf gebruiken

zal ik hiervoor hittebestendige verf halen?

weet iemand of er wit hittebestendig is??
het word anders zilver en dat isser wel in hittebest.

mvg

franky

ik vroeg me af, zou je kappen die met spuitbusje gespoten zijn bij de spuiter kunnen laten overspuiten met blanke lak. zodat het wat sterker is?

ALs er met 1 componenten lak gespoten is, (vanuit de spuitbus) dan kan er niet met lak van de spuiter (2 componenten lak) overheen gespoten worden.

Dit zal met elkaar reageren, wat een erg lelijk resultaat geeft.

franky said:
hoi

ik wil mijn blok gaan spuiten

moet ik hiervoor nog grondverf gebruiken

zal ik hiervoor hittebestendige verf halen?

weet iemand of er wit hittebestendig is??
het word anders zilver en dat isser wel in hittebest.

mvg

franky

Met hittebestendige lak hoef je geen primer te gebruiken hecht het best op onbehandeld metaal wat alleen goed is onvet.
En er bestaat hittebestendige lak in het wit.

Status
Not open for further replies.