Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

En toch heeft het wel wat, hij mist alleen nog een grote lange gele sticker met YAMAHA erop oid.

310527855.jpg

310527853.jpg

310527854.jpg

skoeter ook zelf gespoten op het werk ziet er goed uit vind ik zelf er zitten ook flakes in de vernis wat iets extra geeft vind ik .

8912575568.jpg

8912575571.jpg

8912575866.jpg

Je mist een groene paint op je voorkap/onderkuip, had wel mooi geweest als daar net zoiets zat als op je underseat. Spuit trouwens ook je beugeltjes voor die fles onder je scooter, ziet er echt niet uit, metaal tegen glimmend metaal.
Onderkuip vind ik maar hopeloos, waarom helemaal laag maken :P

Verder ergg mooie Booster, vette lak etc.

khad helemaal geen tijd meer om dat allemaal te doen voorkap en onderkuip stond in grondverf anders moest ik eerst weer groen spuiten laten drogen en zwart spuiten maar daar had ik helaas geen tijd meer voor
|(

beter haal je trouwens dat zadel er af en dat randje onder dat zadel en maak er op een of andere manier een Slider zadel op... heeft precies die vorm... zou veel beter staan

hoe duur is dat eigenlijk om een zadel opnieuw te laten bekleden wat is goede stof daar voor en prijs dan ook graag.
@pimped vet ding heb je daar

thx ik heb 30 euro betaald om men zadel in zwart leer te laten bekleden met groene randjes ergens in de omgeving kortrijk

Hier heb ik wat kappen van me aerox gespoten
met motip spuitbussen, metallic zwart en blanke lak

kappe.jpg

Nee ze waren niet meer nat !

Last edited:
Back