Stephan.
Senior User
Ik post hierbij nogmaals mijn project. Het is een yamaha spy uit 96. Hiervoor had ik een viper, maar na veel gezeur die verkocht (voor veeeel te veel geld )
zo was die toen ik hem kocht, alleen dan nog met traanplaat en een panty over de koplamp
Al snel ging de koppeling stuk, dus ik kocht een hebo.
Hierna wilde ik nog sneller en kocht ik een hebo vario. Die ik helaas nooit gemonteerd heb tot nu.
Daarna heb ik mijn zuiger kapot gemaakt met de bekende, test je startmotor terwijl je cilinder eraf ligt, actie. Toen dacht ik: he ik heb nu een mooie smoes om een nieuwe cilinder te halen.
Ik kocht dus een airsal, niet wetend dat die ZO snel was.
en deze
Toen is mij verteld dat een leovinci Rs niet echt super zou lopen op deze cilinder. Ik kocht toen een hebo gara, die ik daarna weer heb verkocht, nooit mee gereden.
Toen kocht ik een andere carburateur, een 19 mm DO, ook hiermee nooit gereden, heb namelijk nu een 21 mm Do tuned.
De 19 mm
En hier de 21 mm tuned
Ik wilde ook een andere krukas, tegen had advies van mijn pa in.
Dus een rito as werd bestelt met C3 lagers.
En.
Ook werd een MHR kevlar v snaar gekocht. En van een Niet nader te noemen (Ruben:7) forummer een bidalot S1 gekocht
Die uitlaat presteerd erg goed naar mijn mening.
Hier na heb ik het zooitje in elkaar geschopt, alles zelf gedaan.
Ook nog een Tnt stuur gekocht en snelgas
Op dit plaatje is ook (niet) te zien...het frame nummer kapje, dat is weggeplamuurd, net als de tassenhaak.
Ik heb ook die spoiler weggehaald aan de achterkant, en de gaten ook keurig opgevult met plamuur.
Ook is de kabelboom gestript, wat een hele prestatie is met mijn electrisch verstand.. bzzzt....auw...
Zo zag het geheel er een beetje uit.
Ook met veeeel gezeur een benzinekraan gemonteerd, het zit eindelijk. Ook groene benzineslang erbij gedaan, staat wel zo mooi...8P
Ook mijn voorkap bewerkt, is wel mooi gelukt voor de eerste keer.
Ik heb ook nog 4 filmpjes op telefoon formaat, maar vergeet niet, hiermee reed ik : :x
Die filmpjes kan ik helaas niet uploaden hier, het zou een foute bestandsnaam zijn oid 8P.
Graag een reactie
Helemaal vergeten, de volledige setup
Rito Krukas
SKF C3 lagers
Airsal MPT tuned
Bidalot cilinderkop
Doppler zuiger
21 mm DellOrto Tuned
Bidalot S1 uitlaat
Hebo vario
Hebo koppeling
MHR kevlar V snaar
Ik heb nog geen luchtfilter helaas, wilde eerst met orgineel en malossi element gaan rijden, maar dat paste niet meer helaas. Ik heb ook nog het orginele membraan, ik zoek nog voor een polini big valve.
En lekker nutteloos, dit is een speedfight 1 achterveer 8P
zo was die toen ik hem kocht, alleen dan nog met traanplaat en een panty over de koplamp
Al snel ging de koppeling stuk, dus ik kocht een hebo.
Hierna wilde ik nog sneller en kocht ik een hebo vario. Die ik helaas nooit gemonteerd heb tot nu.
Daarna heb ik mijn zuiger kapot gemaakt met de bekende, test je startmotor terwijl je cilinder eraf ligt, actie. Toen dacht ik: he ik heb nu een mooie smoes om een nieuwe cilinder te halen.
Ik kocht dus een airsal, niet wetend dat die ZO snel was.
en deze
Toen is mij verteld dat een leovinci Rs niet echt super zou lopen op deze cilinder. Ik kocht toen een hebo gara, die ik daarna weer heb verkocht, nooit mee gereden.
Toen kocht ik een andere carburateur, een 19 mm DO, ook hiermee nooit gereden, heb namelijk nu een 21 mm Do tuned.
De 19 mm
En hier de 21 mm tuned
Ik wilde ook een andere krukas, tegen had advies van mijn pa in.
Dus een rito as werd bestelt met C3 lagers.
En.
Ook werd een MHR kevlar v snaar gekocht. En van een Niet nader te noemen (Ruben:7) forummer een bidalot S1 gekocht
Die uitlaat presteerd erg goed naar mijn mening.
Hier na heb ik het zooitje in elkaar geschopt, alles zelf gedaan.
Ook nog een Tnt stuur gekocht en snelgas
Op dit plaatje is ook (niet) te zien...het frame nummer kapje, dat is weggeplamuurd, net als de tassenhaak.
Ik heb ook die spoiler weggehaald aan de achterkant, en de gaten ook keurig opgevult met plamuur.
Ook is de kabelboom gestript, wat een hele prestatie is met mijn electrisch verstand.. bzzzt....auw...
Zo zag het geheel er een beetje uit.
Ook met veeeel gezeur een benzinekraan gemonteerd, het zit eindelijk. Ook groene benzineslang erbij gedaan, staat wel zo mooi...8P
Ook mijn voorkap bewerkt, is wel mooi gelukt voor de eerste keer.
Ik heb ook nog 4 filmpjes op telefoon formaat, maar vergeet niet, hiermee reed ik : :x
Die filmpjes kan ik helaas niet uploaden hier, het zou een foute bestandsnaam zijn oid 8P.
Graag een reactie
Helemaal vergeten, de volledige setup
Rito Krukas
SKF C3 lagers
Airsal MPT tuned
Bidalot cilinderkop
Doppler zuiger
21 mm DellOrto Tuned
Bidalot S1 uitlaat
Hebo vario
Hebo koppeling
MHR kevlar V snaar
Ik heb nog geen luchtfilter helaas, wilde eerst met orgineel en malossi element gaan rijden, maar dat paste niet meer helaas. Ik heb ook nog het orginele membraan, ik zoek nog voor een polini big valve.
En lekker nutteloos, dit is een speedfight 1 achterveer 8P
Last edited: