Ik ben nu aan het kijken voor kleinere spiegels, RS2 spiegels want die wat ik nu erop zitten zijn te groot maar met spiegels heeft die in het echt meer weg van een motor dan zonder spiegels
Hele dag aan het wachten op spullen wat deze week binnen zoude komen, heb ik tot half 3 gewacht nog niets, dus ben ik krantjes gaan brenge, kwam ik thuis en wat zag ik toen +ralf+
doos snel open gemaakt, en daar waren mijn spulletjes :winner:
Dankje, er moeten deze week nog meer spullen komen, want ik had
bij scootparts dan deze spullen bestelt en heb nog het een en ander
bij opvoeren.nl besteld
@ Dave, ik hoop toch dat het zo snel mogelijk binnen komt.
Heeft misschien iemand anders hier al ervaring met opvoeren.nl hoelang het duurt voor dat je de spullen binnen krijgt?
Ik hoop dat ik de TZR voor de meeting bij de Peppermill
een beetje fatsoenlijk rijdend kan krijgen, want als ik
de spullen binnen heb, die wat ik nu weer besteld heb, hoef
ik alleen nog de krukas en dan kan ik alles eronder leggen, en dan maar weer door sparen voor nieuwe spullen
heel nice project ... er zal binnekort wel weer een update kome denk ik ?
maar uh heb je em nieuw gekocht of heb je em 2de hands gekocht ?
trouwens die spiegels boeiuh niet zo, je kan ze toch gewoon inklappen, en je hebt ze best wel nodig als je op de straat rijd.
@ lukie, update kan nog even duren, want heb nu al 2 weken geleden bij opvoeren.nl dingen besteld, maar heb ik nog niet binnen, en maandag ga ik 1 week op vakantie
Vandaag was een Tourmeeting naar epen (Limburg) , voor de eerste keer op de rollerbank gezet ..... 1.6 kw met begrenzer en shoke open. Ik was dus niet egt blij, maar toen kwam om half 6 opeens een postbode die een pakketje bij zich had. Eindelijk was mijn bestelling van opvoeren.nl er: Metrakit Pro Race koppelingsplaten, koppelingshevel, Malossi VL 6 membraan en Malossi 22-28 mm spruitstuk (foto's komen later, want ik heb nu even geen camera)