This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

airsail vs evo

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
yuw,
dit is miischien een domme nOOb vraag, maar ik had ergens vernomen dat een airsel T6 op evo niveau te krijgen is door wat met de vlinder en poorten te kloten. iemand die er meer van weet?

 


dus jij denkt dat je met een spritje trekken kan zien welke cilinder beter is.....>?? Denks het tog niet

en wie zegt dat die zip perfect is afgesteld... mabey heb jij wel een sprintscooter... die veel lichter is al een zip...
dus die vergelijking ben ik het helemaal niet mee eens!!!!!

en een airsel stage 3 laten tunen is ook nog al snel gezegt....
door wie heb je hem laten tunen en op wat heb je hem dan laten tunen...>?

QUOTE]Originally posted by art of tuning
Daar gaat het hier juist om ,airsal bijwerken om op evo niveau te komen en dat is denk ik tog echt best wel mogelijk [/QUOTE]

het is allemaal mogelijk... want alles is mogelijk..
aleen hoeveel tijd engergie je er wel in steekt..... wil je niet weten...
en de betrouwbaar heid gaat dan ook nog is flink omlaag als hij zo extreem getunend heb...
en ik denk dat je met al dat werk ook dik aan de prijs zit van een nieuwe evo.....
 
kan je die Airsal niet precies zo maken als een Evo ? of zijn de poorten ook anders ? lijkt me dat er dan hetzelfde vermogen uitkomt als je de poorten net zoals een evo maakt.

correct me if i'm wrong
 
Misschien liggen de spoelers en uitlaatpoort wel een stuk lager, en wordt het allemaal erg kritisch met de bijgeleverde zuiger en wand... Verder is een Airsal thermisch niet zo goed in orde als een Evo [losse verbrandingskamer]...