airsail vs evo

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
yuw,
dit is miischien een domme nOOb vraag, maar ik had ergens vernomen dat een airsel T6 op evo niveau te krijgen is door wat met de vlinder en poorten te kloten. iemand die er meer van weet?

:eek:
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by nylez
ik weet niet wat je precies bedoelt met je vraag maar
ik heb toevallig gisteren gesprint tegen zip met

evo 5
hr 2
24 vlak
hpi
en de rest

ik heb een

airsal stage 3 tuned
bidalot c20
evo 5 vario
24 vlak

en hij haalde mij zeker niet in terwijl die van mij nog niet eens is afgesteld die van hem staat wel op save afgesteld maar met airsal maak je volgens mij een goede kans tegen evo untuned


dus jij denkt dat je met een spritje trekken kan zien welke cilinder beter is.....>?? Denks het tog niet

en wie zegt dat die zip perfect is afgesteld... mabey heb jij wel een sprintscooter... die veel lichter is al een zip...:rolleyes:
dus die vergelijking ben ik het helemaal niet mee eens!!!!!

en een airsel stage 3 laten tunen is ook nog al snel gezegt....
door wie heb je hem laten tunen en op wat heb je hem dan laten tunen...>?

QUOTE]Originally posted by art of tuning
Daar gaat het hier juist om ,airsal bijwerken om op evo niveau te komen en dat is denk ik tog echt best wel mogelijk [/QUOTE]

het is allemaal mogelijk... want alles is mogelijk..
aleen hoeveel tijd engergie je er wel in steekt..... wil je niet weten...
en de betrouwbaar heid gaat dan ook nog is flink omlaag als hij zo extreem getunend heb...
en ik denk dat je met al dat werk ook dik aan de prijs zit van een nieuwe evo.....
 
Misschien liggen de spoelers en uitlaatpoort wel een stuk lager, en wordt het allemaal erg kritisch met de bijgeleverde zuiger en wand... Verder is een Airsal thermisch niet zo goed in orde als een Evo [losse verbrandingskamer]...
 
Back
Top