Airsail 70cc peugeot Vivacity

Yordi

New Member
hallo is er iemand die ervaring heeft met een airsal 70cc peugeot vivacity is het een goede cilinder of niet
 
Advertisement - register to remove this

Heb vernomen dat 70cc niet zo denderend loopt op Viva's. Check eerst ff of je een originele of imi carb hebt want in dat laatste geval zou ik het maar laten.
Wat zeg jij nou weer
Al zou er een imitatie carb op zitten die kun je gewoon vervangen he. En 70cc op viva kan prima, zal geen racemonster worden maar denk ook niet dat dat de bedoeling is
 
En 70cc loopt gewoon kut op een peugeot vertikaal, geloof het of niet. Hij zuipt tering veel en afstellen is een groot drama, vooral als je toevallig een imitatie eronder hebt hangen wat vaak het geval is bij deze scootertjes.

Std luchtfilter zuigt net zo hard als de te krijgen DMP of TNT imitatie cilinders voor dit blok.
Elke 50cc cilinder loopt beter op dat blok, maar de originele is gewoon het beste.

Maargoed als TS het wil proberen moet hij dat zelf weten.
 
Wederom een hoop onzin, en je noemt nu ook wel 2 van de grootste rommelmerken op die er zijn ook zeg
En wat bedoel je nou met dat imitatie verhaal van je? Je kan namelijk die imitatie troep voor wat beters vervangen dan hoef je niet gelijk heel de scooter weg te flikkeren of zoals jij het zegt standaard te laten rijden....

En wat heeft een standaard cilinder dan weer met een 70cc airsal te maken, want ook die link mis ik ff....

Tuurlijk het is geen piaggio maar zelfs een peugeot blokkie kan je met een 70cc prima afstellen. Snap niet hoe ik dit mn bek uit krijg maargoed. Dat jij het nou misschien niet voor elkaar krijgt is wellicht een ander verhaal
 
Back
Top