Verzekering Keeway F-act evo

Nathansac3

New Member
Beste Forum leden

Ik heb problemen met mijn verzekering van de keeway F-act evo het bouwjaar staat niet op de papieren en onder de koffer op het plaatje ook niet.
zou iemand mij kunnen verder helpen hij is nog nooit op de weg geweest dus ook nog nooit verzekerd. heb hem 2dehands gekocht.

Mvg Nathan
 

Attachments

  • 20220907_141810.jpg
    20220907_141810.jpg
    224 KB · Views: 15
  • papieren scooter achter.png
    papieren scooter achter.png
    947.5 KB · Views: 14
  • paieren scooter.png
    paieren scooter.png
    1.2 MB · Views: 16
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ook geen kenteken?

Deze scooters (met een 4 takt motorblok : QJ137QMB) zijn gebouwd vanaf 2014 t/m 2022.
Jij hebt een 2 takt variant met het 1E40QMB-4 motorblok.
De 2 takt F-ACT EVO 50 is maar 2 jaar (2014 en 2015) in productie geweest voor zover ik weet.
Misschien dat de onderstaande trefwoorden of een combinatie ervan helpt in je zoektocht naar het bouwjaar.

Keeway F-Act 50
Type: B59
EG-BE-Nr.: e4*2002/24*2574*
Vin: LBBB59105HB793447
Engine: KW1E40QMB-4
 
@Nathansac3

Zucht... heb ik mijn best voor je gedaan in een ander topic, stel je dezelfde vraag hier...
Zie mijn antwoord #10 op de vraag die je daar reeds gesteld hebt.
 
Beste Forum leden

Ik heb problemen met mijn verzekering van de keeway F-act evo het bouwjaar staat niet op de papieren en onder de koffer op het plaatje ook niet.
zou iemand mij kunnen verder helpen hij is nog nooit op de weg geweest dus ook nog nooit verzekerd. heb hem 2dehands gekocht.

Mvg Nathan
Is deze Scooter ooit wel eens aangemeld bij De RDW , door Dealer etc etc ..
Zo niet ... mag je de Scooter aanbieden bij de RDW ,,, dan gaan ze die .. Schouwen zoals dat heet , en Keuren voor Toelating.
 
Is deze Scooter ooit wel eens aangemeld bij De RDW , door Dealer etc etc ..
Zo niet ... mag je de Scooter aanbieden bij de RDW ,,, dan gaan ze die .. Schouwen zoals dat heet , en Keuren voor Toelating.
De scooter is nooit op de weg geweest en dus nog nooit ingeschreven ik heb gebeld en moet via douane een bedrag betalen voor hem in te schrijven in belgië.
Post automatically merged:

Ook geen kenteken?

Deze scooters (met een 4 takt motorblok : QJ137QMB) zijn gebouwd vanaf 2014 t/m 2022.
Jij hebt een 2 takt variant met het 1E40QMB-4 motorblok.
De 2 takt F-ACT EVO 50 is maar 2 jaar (2014 en 2015) in productie geweest voor zover ik weet.
Misschien dat de onderstaande trefwoorden of een combinatie ervan helpt in je zoektocht naar het bouwjaar.

Keeway F-Act 50
Type: B59
EG-BE-Nr.: e4*2002/24*2574*
Vin: LBBB59105HB793447
Engine: KW1E40QMB-4
Het probleem licht meer aan een officieel document van het bouwjaar van de scooter. verzekering doet moeilijk omdat het niet op de papieren en niet op het plaatje staat zoals je kan zien. Moet nu naar de douane gaan en ze gaan helpen met een document van inzending in belgië te zoeken en moet waarschijnlijk 21% betalen op 650 voor hem in te schrijven in België dat komt op zon 135 ongeveer dus is geen goedkoop bouwjaar haha.
 
Last edited:
Back
Top