airsail vs evo

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
yuw,
dit is miischien een domme nOOb vraag, maar ik had ergens vernomen dat een airsel T6 op evo niveau te krijgen is door wat met de vlinder en poorten te kloten. iemand die er meer van weet?

:eek:
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by evo racer
yuw,
dit is miischien een domme nOOb vraag, maar ik had ergens vernomen dat een airsel T6 op evo niveau te krijgen is door wat met de vlinder en poorten te kloten. iemand die er meer van weet?

:eek:

ermee kloten zal zowiezo niet gaan
search en leer :)

airsall: brak afgewerkte cilinder, wel leuk te tunen

evo: standaart veel sneller, en zeer goed van kwaliteit, en ook veel sneller te maken dan de airsall

eigelijk geen vergelijking vind ik... maar wie ben ik:
 
als het om de 50cc versie gaat hoef je niet zoveel te doen om die airsal sneller te krijgen dan de evo :) aangezien de 50 evo gewoon een trage kut cilinder is. Evo70 is een heel ander verhaal.
 
Originally posted by art of tuning
het gaat hier om een airsal t6 met vlinderpoort en 1 zuigerveer Diameter 47,60 even voor de duidelijkheid

gewoon 70 cc dus :)
Maar ik vind het een beetje appels met peren vergelijken.. Evo is std gewoon veel sneller.. al dat geld wat je aan tuning moet besteden kan je net zo goed in een nieuwe en veel beter afgewerkte evo steken.. Tis maar waar je je geld in wilt steken :) Trouwens een tijd geleden was hier ook al een thread over dus search eens ff...
 
Ik denk dat wat marco vd z zegt over die kosten.....

Volgens mij valt dat wel mee, airsal is niet zo gek duur en qua tuning is er helemaal niet zoveel nodig om hem op flink niveau te krijgen....

Natuurlijk zal een evo altijd sneller zijn, zonder tuning en na tuning.

Mja, airsal is weer eens wat anders :)
 
Originally posted by minaracers
Mij boeit het dus echt niets hoeveel mensen er met evo rondrijden. Bovendien vind ik een Airsal ook lang niet meer origineel eerlijk gezegd, koop dan een Pro Race oid.

Hele nuttige toevoeging O-)

Ps.......Evo racer, voor welk blok wil je deze cilinder halen?
Of wil je er geen halen?
 
ik weet niet wat je precies bedoelt met je vraag maar
ik heb toevallig gisteren gesprint tegen zip met

evo 5
hr 2
24 vlak
hpi
en de rest

ik heb een

airsal stage 3 tuned
bidalot c20
evo 5 vario
24 vlak

en hij haalde mij zeker niet in terwijl die van mij nog niet eens is afgesteld die van hem staat wel op save afgesteld maar met airsal maak je volgens mij een goede kans tegen evo untuned
 
Originally posted by nylez
ik weet niet wat je precies bedoelt met je vraag maar
ik heb toevallig gisteren gesprint tegen zip met

evo 5
hr 2
24 vlak
hpi
en de rest

ik heb een

airsal stage 3 tuned
bidalot c20
evo 5 vario
24 vlak

en hij haalde mij zeker niet in terwijl die van mij nog niet eens is afgesteld die van hem staat wel op save afgesteld maar met airsal maak je volgens mij een goede kans tegen evo untuned



KIJK JIJ BEGRIJPT ET!
 
Originally posted by Buubdaman
het gaat ook om de rest van de setup, maar als die evo 5 goed is afgesteld dan rij je em er denk ik echt niet uit... (ligt er ook beetje aan wat er met die airsal is gebeurt)
Daar gaat het hier juist om ,airsal bijwerken om op evo niveau te komen en dat is denk ik tog echt best wel mogelijk
 
Back
Top