Std cil. naar Airsail cil.

Advertisement - register to remove this

Beter koop je een giet 70cc... Die 50cc draait teveel toeren voor een std krukas + lagers... En al helemaal niet met een 12mm carb...

Daar komt bij dat het een alu cilinder is, en dus goed afgesteld moet worden.. Aangezien Airsal (Airsooi) baggerkwaliteit is... Kan je beter een 70cc giet kopen... :) Je zal iets harder rijden, maar je zal vooral koppel krijgen :)
 
hmm ja waarom geen 70cc?
ja geen centjes en ik had een bagger cil. was een imitatie en sloot niet eens goed aan(beetje creatief met vloeibaarpakking) dat ding jankte direct als je wegreed.
maar toen deed ie het niet meer zuiger zwart en stuk cilinder was nog wel te redden maar ik vond dat er een nieuwe op moest.

maar die airsails zijn toch niet ZO kut ofwel?

enne wat vinden jullie van mijn uitlaat :p
 
gilardoni of polini 70cc aluminium doen het prima in samenwerking met die proma pijp , de carb kun je gerust laten zitten , dat wil wel , maar die powerfilter zou ik er weer afgooien , loopt op 12mm alleen maar slechter , en ik zou als ik jou was ook een polini of malossi vario gaan aanschaffen, normaal loopt zo'n vision met std cilinder met die pijp en vario makkelijk 70/75 op je teller
 
ik heb het bij rapido gehad (bijna zelfde blok als vision)

daar liep gewoon alles stuk door en het liep voor geen meter , ik heb er een gilardoni cilinder onder gemikt en std filter en toen was het gewoon goed.

later heb ik er een compleet nieuw Kymco Dj blok eronder gemaakt met polini 70cc kit , leovince hm etc., dat loopt veel mooier...................
 
Back
Top