Originally posted by evo racer
yuw,
dit is miischien een domme nOOb vraag, maar ik had ergens vernomen dat een airsel T6 op evo niveau te krijgen is door wat met de vlinder en poorten te kloten. iemand die er meer van weet?
Originally posted by art of tuning
het gaat hier om een airsal t6 met vlinderpoort en 1 zuigerveer Diameter 47,60 even voor de duidelijkheid
Originally posted by minaracers
Mij boeit het dus echt niets hoeveel mensen er met evo rondrijden. Bovendien vind ik een Airsal ook lang niet meer origineel eerlijk gezegd, koop dan een Pro Race oid.
Originally posted by art of tuning
hij gaat er geen kopen maar ik heb er 1 gekocht en het ging erom dat ik dacht dat ie na een beetje vrezen erin aardig in de buurt van evo kon kome vandaar deze treat
Originally posted by Julius
Na een beetje frezen...?
Verklaar u nader...
KIJK JIJ BEGRIJPT ET!Originally posted by nylez
ik weet niet wat je precies bedoelt met je vraag maar
ik heb toevallig gisteren gesprint tegen zip met
evo 5
hr 2
24 vlak
hpi
en de rest
ik heb een
airsal stage 3 tuned
bidalot c20
evo 5 vario
24 vlak
en hij haalde mij zeker niet in terwijl die van mij nog niet eens is afgesteld die van hem staat wel op save afgesteld maar met airsal maak je volgens mij een goede kans tegen evo untuned
Daar gaat het hier juist om ,airsal bijwerken om op evo niveau te komen en dat is denk ik tog echt best wel mogelijkOriginally posted by Buubdaman
het gaat ook om de rest van de setup, maar als die evo 5 goed is afgesteld dan rij je em er denk ik echt niet uit... (ligt er ook beetje aan wat er met die airsal is gebeurt)
nee op msn vertelde een dude me dit en ik wou ff weten of het kon. ik heb al een ander cilinder op het oog:~Originally posted by KOBUS
Hele nuttige toevoeging O-)
Ps.......Evo racer, voor welk blok wil je deze cilinder halen?
Of wil je er geen halen?
Originally posted by art of tuning
KIJK JIJ BEGRIJPT ET!