afstel vraagjes,,

diether

Well-Known Member
Het gaat dus over een minarelli verticaal blok

setup:
50cc polini gietijzere
polini speedbelt
powerfilter
12mm
ninja streetcup

dus, mijn probleem: hij rijd niet echt hard 65 fzo, hij trekt ni al te schitterend op (( vooral van 0 tot 20 km ni, en maakt daar heel weinig toeren ))
De bougie geeft mooi bruin ..
Ik dacht persoonlijk dat zowel mijn loodjes als trekveren gewoon niet goed zijn .. maar iemand zei dat gewoon mijn luchtschroef afgesteld moet worden, dit had ik gedaan maar scheen niet echt zo een effect te hebben, ( ik ben daar ook wel geen held in, dus ik kan t natuurlijk ook verkeerd gedaan hebben )

Nu, wat denken jullie van gewicht loodjes ?

thx

Advertisement - register to remove this

ki zou beginnen met het orginele lucht filter er weer op te zetten. en gewoon met rolletjes en trekveren af te stellen en als je je orginele drukveer nog heb probeer ff een malossi geel.

gr bas

originele luchtfilter past der nimmer op :)
Der zit zo een mtkt achterspatbord op dus die luchtfilter kan er nietmeer opgezet worden ..
Maar, ik weet ieg op moment niet Hoeveel gram er inzit .. en ik wil ni doelloos ineens rolle beginnen te kopen. Dus had een beetje gehoopt dat jullie mij heel ruim konde zeggen hoeveel erin moet gaan, dat ik vanaf daar zelf kan beginnen.

gewoon testrollen kopen van stage6 ofzo..
en haal dat spatbord er dan af want powerfilter op zo'n setup is gewoon geldverneukerij, niet alleen van de powerfilter maar ook als je setup daluk in de soep loopt.

Nja, ma als ik die testrolle koop heb ik nog geen idee waar ik moet beginnen he ;-).
En dat spatbordje blijft er mooi op, anders schep ik mijn achterkap vol vuil, en tis een vrij dichte powerfilter spatvrij enz .. en ik heb eig nog geen slechte ervaringe met powerfilters gehad. Heb er met mijn aerox al 2000 km opzitte met een powerfilter en die rijdt perfect ( ik heb ook maar alleen zo een filter omdat std niet paste )

hallo mensen ik heb een speedfight 2 en hij was opgevoerd met een terugloop uitlaat maar nu heb ik een standaard uitlaat erop gezet en nu trekt ie helemall nie meer weet iemand wrm

wat voor sproeier zit erin?
ik zou sowieso iets lichtere rollen pakken, als er nu dus bijv. 4.5 gram in zit 1 grammetje lichter gaan en kijke of ie dan teveel toeren maakt of nog te weinig...
lichtere rollen als ie te weinig toeren maakt en zwaardere als ie er teveel maakt.
als je een beetje voelt dat je in de buurt zit, ongeveer stapjes van 0.2 a 0.3 gram minder...

en je trekveren waarschijnlijk een heel klein beetje strakker zetten...

is alles ontgrensd? dus geen prop meer in de uitlaat, geen varioring erin of iets anders wat begrensd???

sproeier misschien iets kleiner of iets groter, maar dit is totaal niet te zeggen vanwege die powerfilter...
persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een kleinere filter die je passend kunt maken op je scooter, want powerfilter is grote knommel en 't scheelt je ZO VEEL benzine...

kijk eerst na je rollen enzo, misschien dat 't dan al beter loopt

Back