Yamaha neos 70cc afstel probleem

Kevinisdenaam

New Member
Goedenavond,

Ik heb dus sinds ik mijn Yamaha neos heb al een klein probleempje. Ik heb dus vanuit stilstand als hij koud is over touren, maar wel in 1 keer naar z’n top. Maar als hij warm is heb ik een enorme dip tot en met 16/17km per uur. Ik heb momenteel een rode drukveer, en rode trekveren. Ik heb m motorisch helemaal aangepakt alles is nieuw… maar ik snap het niet want als het te strak zou zijn de drukveer en trekveren dan moet hij dus over Touren maken? Maar dat doet hij dus niet als hij warm is. Ik zat te denken aan lichtere drukveer (Malossi geel) en wat slappere trekveren (Malossi groen). Uit zijn dip trekt hij gigantisch goed door naar z’n top. En ja ik heb de carb afgesteld en alles is zeker nog geen 700km oud. Dus kan er nog heel lang tegen aan

Setup:

Malossi sport 70cc gietijzer
Yasuni r uitlaat
Dellorto 21mm carb
Malossi mhr vario
Malossi vertanding 13/44
Polini power filter
Sproeier 88
Standaard spruitstuk
Rode drukveer Malossi
Rode trekveer Malossi
6g rollen malossi
Polini v snaar
Piaggio koppeling (trok beter dan standaard minarelli)
Standaard krukas
 
Advertisement - register to remove this

Wit is aan te raden maar, je zou ook wit en geel kunnen halen, kan je zelf bepalen wat het beste is.
Thanks voor de tips! Ik heb beetje met rollen lopen gooien, 4.5 gram loopt perfect. Alleen niet vanuit stilstand dus idd strakke drukveer. Ik heb nu Malossi geel en wit liggen met een afstelset van stage6 rollen. Zo meteen ff testen. Thanks voor jullie tips!
 
Back
Top