Aerox wil niet vooruit en komt langzaam op toeren, stottert ook.

In het eerst filmpje lijkt het alsof je CDI defect is.. Aangezien de motor lijkt te smoren.. En ook stotteren..
Hoe ik hier aan komt? dat hoor ik namelijk aan het geluid..

Normaal gesproken komt er een veel levendiger geluid vanaf.. Nou is het geluid meer moeiloos..
 
Nieuwe v snaar en cdi, hij stottert niet meer zo veel en hij komt vooruit. Maar als ik gas terug doe,valt hij weg in toeren en blijft bij die toeren.
Komt dan ook niet meer vooruit.
 
Maak even een nieuw filmpje, wil dat ding horen draaien.. Heb geen zin om te gokken namelijk.

Ook even de bougie kleur laten zijn, vermoed zelf dat je carburateur beter moet afstellen.
 
Update: sproeier 70 met minder strakke trekveren



Je kan beter zo`n zelfde filmpje maken als die gene die je er boven geplaatst hebt.. Ik vermoed zelf dat er iets meer aan de hand is dan een te grote sproeier..

Normaal gesproken zou die moeten gaan stotteren tot inhouden aan toe.. Maar ik zie hier dat hij voornamelijk in top snelheid gewoon inkakt als een baksteen..

Hoeveel kilometer heb je met de huidige cilinder gereden? Ik heb namelijk het idee dat je zuigerveren gewoon af zijn..
 
Is dit oke dat het er tegen aanzit? Zit minder dan een mm tussen.
 

Attachments

  • DSC_0248.JPG
    DSC_0248.JPG
    65 KB · Views: 30
  • DSC_0245.JPG
    DSC_0245.JPG
    96.9 KB · Views: 28
Nieuwe update, na veel gerommel enz. Ben ik hier op gekomen: ben geswitched naar originele vario met 4gr rollen rode drukveren en de trekveren allerslapste
 
al denk ik zelf ook net al brute force zegt dat het aan de overbrenging ligt. Ergens wilt die niet doortrekken. Ik denk persoonlijk toch je koppeling die of niet goed kan aanpakken of verkeerde trekveertjes. Als het de rolletjes waren kon je het wel nu horen aan het geluid.
 
Back
Top