Lijkt mij eerder een elekrisch probleem dan een een probleem met je koeling.Goedeavond mij aerox 2006 blijft 94 graden als ik rij maar als ik de scooter even 30 seconden laat staan is die weer 65 graden
Ik heb dit gevonden die kapot is
Ja zo wil ik het liefste ook me scooter gewoon netjes en niet wat maar met en paar bouten en schroef en en tyreps vast zitNu ben ik zelf niet echt thuis in de Minarelli blokken/Aerox en zou het misschien ook prima zonder functioneren. Maar ik vind het (persoonlijk) fijner als mijn scooter zoveel mogelijk origineel blijft zonder dat ik er extra toeters en bellen op zet of juist onderdelen eraf ga halen. Zo weet ik in ieder geval dat het zeker goed zit en geen toekomstige narigheden kan geven. Ik denk zo: als het geen snars uitmaakte of het er wel of niet op zat en het niet bevorderend is voor de levensduur van de scooter, dan kwam het al zonder vanaf de fabriek. (Tenzij het wettelijk verplicht is, een linkerspiegel bijvoorbeeld.) Immers, dat scheelt weer kosten voor de fabrikant. Maar opnieuw, zo denk ik.
Een voca meter met koso temperatuur sensorWat voor temp meter is dat? Sommige cheappie temp meters hebben maar een bepaald meetbereik. Temperatuur hoort wel enigsinds een beetje te schommelen bij een scooter.
Zonder thermostaat rijden is vragen om overmatige cilinder slijtage. De zuiger word lekker warm en wilt uit gaan zetten maar de cilinder word sterk afgekoeld en blijft in 'gekrompen' toestand.
How to kill an engine..
Ja maar als ik nieuwe koop dan gaat die precies op het zelfde moment open en blijft die teheet wordenWat voor temp meter is dat? Sommige cheappie temp meters hebben maar een bepaald meetbereik. Temperatuur hoort wel enigsinds een beetje te schommelen bij een scooter.
Zonder thermostaat rijden is vragen om overmatige cilinder slijtage. De zuiger word lekker warm en wilt uit gaan zetten maar de cilinder word sterk afgekoeld en blijft in 'gekrompen' toestand.
How to kill an engine..
Ik heb niks aan de meter ingevoerdStaat die meter dan wel op Celsius afgesteld?
Men dient sowieso de (voor)-geprogrammeerde temperatuur in te voeren, ter info.
Ja deze scoot is lc en hoorden van mensen dat het tussen de 50 en 80 graden hoord tezijn maar bij mij is het met die temperatuur sensor 96 maar als ik die er uithaal tussen de 40 en 60 maar dat is veelste koudWat zijn de klachten van de te hete motor?
Temperatuur sensor willen nog weleens afwijken. Zeker als je 2 merken door elkaar heen gebruikt..
Mijn koso teller staat min. Op 50 graden en pendelt afhankelijk van de zomer tussen de 80 en 125 graden. AC dat wel..
Er zijn geen klachten als die 96 is alleen ja vind het raar dat die zo warm wordWat zijn de klachten van de te hete motor?
Temperatuur sensor willen nog weleens afwijken. Zeker als je 2 merken door elkaar heen gebruikt..
Mijn koso teller staat min. Op 50 graden en pendelt afhankelijk van de zomer tussen de 80 en 125 graden. AC dat wel..
Staat die meter dan wel op Celsius afgesteld?
Men dient sowieso de (voor)-geprogrammeerde temperatuur in te voeren, ter info.
Met 96 is de temperatuur prima hoor. Bedrijfstemperatuur is meestal 80-105 graden afhankelijk van buitentemperatuur. Ik zou me daarom niet druk maken..Ik heb niks aan de meter ingevoerd
Post automatically merged:
Ja deze scoot is lc en hoorden van mensen dat het tussen de 50 en 80 graden hoord tezijn maar bij mij is het met die temperatuur sensor 96 maar als ik die er uithaal tussen de 40 en 60 maar dat is veelste koud
Post automatically merged:
Er zijn geen klachten als die 96 is alleen ja vind het raar dat die zo warm word