Aerox 2002 Evo50

he markje , ik zag je zonet nog voor vdh langsknalle met
[uiteraard] mariska trouw 8er je aan. hij klinkt wel vetjes !!
laters ,
laurens
 
Last edited:
Originally posted by EXup^
the markje , ik zag je zonet nog voor vdh langsknalle met
[uiteraard] mariska trouw 8er je aan. hij klinkt wel vetjes !!
laters ,
laurens
Hij reed niet echt lekker heb problemen met de koeling:(
maar ik heb je niet gezien, ik ben ook nog ff bij vdh geweest, ff nieuwe achterband om redbull aerox gegooit:#
 
de plannen zijn een klein beetje gewijzigt, het is nu voor 90% cker, dat er een hebo manston 70cc op komt, met uitgedraaide kop uiterraad, en de malossi binnenrotor komt er ook aan,
vdh gaat de manston beetje bewerken:), en cabarateur word iets van 24mm denk ik :)

maargoed ik hoop dat nog voor lelystad te redden
de evo 50 word verkocht... 150 euro :)
 
Nu zul je zeker wel een tweede/grotere radiator kunnen gebruiken :p
Zul je hem nog aan de grond kunnen houden met die manston?? Is nogal sterk cc'tje heh! Maar dat zul je prob al langer weten dan ik :)
 
ik denk dat hij dan idd niet meer aan de grond te houden is, maar daar hebben ze de langere vertrandings voor uitgevonden :d
heb wel vaker snelle cilinders gehad, zoals speed/evo|:)

ik wou nu eens een keer 50 evo, is ook best leuk, maar niet leuk genoeg, 70cc heeft toch ietsje meer kracht 8)

dat met die radiator is toch een kwestie van proberen, ga het eerst zo proberen word hij toch te warm, moet ik er toch wat op verzinnen :)
 
Last edited:
tog maar overstappen @ 70cc .. :D

JIj weet soms ook niet wat je wil, dan staat je rox weer tekoop en dan bedenk je je weer en gooi je er een andere cilinder onder en je bent weer tevreden :p ..

Ben strakx benieuwd hoe die gaat lopen met die manston, met die 50cc evo vond ik hem al gruwelijk en dat zal die straks deste meer worden ..

suc6 ;)
 
Er zijn al weer wat vorderingen :) (me zit niet stil :p)

Kabelboom is voledig verwijderd.
frame ben ik nu mooi aan het poetsen:)

setup word 99% cker:
Hebo Manston 2 (thnks to scaryscoots) :)
25mm Dellorto ( rechtspruitstuk)
malossi Binnenrotor
Snel gas :)

De rest blijft nog gewoon hetzelfde
Yasuni c20, Polini Overrange, vl12 membraan, evo vario, 2 koppeling, malossi koppelings huis , RHQ pen 12 krukas, enz enz
en met de vertanding moet ik nog kijken, denk dat orgineel iets te kort is :D maar weet nog niet precies wat ik wil.

En ik blijf gewoon mijn orginele stuurkapjes houden (als dat allemaal wil) ik wil geen race stuurtje omdat dat niet meer orgineel is, iedereen wil en heeft het :)

Morgen probeer ik foto's te maken, anders vrijdag:W
 
Na heel wat werk staat de scooter er nu zo bij.
26819857.jpg

26819854.jpg

26819850.jpg

26819848.jpg

26819846.jpg

26819844.jpg

26819842.jpg

26819839.jpg

26819837.jpg


Alle elektra is verwijderd, en alles is nu toe aan een schoonmaak beurt :)

Snel gas en killswich zijn besteld thnks to: Michael (yamikey)
hebo Manston 2 komt over 2 week ongveer binnen :)

dit was het wel weer ff, binnen kort meer :D
 
woei mark , dit gaat echt de goeie kant op :D.Ik denk dat jij straks veel moeite moet doen om op 2 wielen te rijden.heb jij zelf trouwens digi cam? , dan kan ik mijn projectje hier ook plaatsen als je wat pics voor me wilt maken.:)
groeten EXUPZIP laurens
 
Originally posted by EXup^
woei mark , dit gaat echt de goeie kant op :D.Ik denk dat jij straks veel moeite moet doen om op 2 wielen te rijden.heb jij zelf trouwens digi cam? , dan kan ik mijn projectje hier ook plaatsen als je wat pics voor me wilt maken.:)
groeten EXUPZIP laurens
jah ik heb een digi cam, regelen we wel ff laurens dat jouwn zipje erook op komt:)
 
de foto's zijn allemaal down, ik krijg ze er ook voorlopig niet allemaal meer op

heb wel een paar nieuwe, van snelgas/killswitch, kartbox in buddy (nog niet aan gesloten)
28094367.jpg

28094375.jpg

28094383.jpg

28094387.jpg

28094391.jpg
 
Back
Top