Aerox 2002 Evo50

die andere dewd woont in limburg-b? zal wel belgie zijn oid. iig ver van assen vandaan. je zal die dude n00it tegenkomen, dus ik zou die stickers gewoon opplakken. lekker belangrijk, je moet wel realistisch blijven, en niet denken oh my god er is op de hele aarde nog iemand met die stickers noooooooo the horror:D oid 8P

moraal: opplakken :)

//edit//
ik bedoel, ik heb liever iets wat ik zelf mooi vind, dan wat anderen eventueel niet origineel vinden..

//edit2//
zelf iets moois bedenken ruled natuurlijk wel harder.. :+
 
Originally posted by Joost@aerox
die andere dewd woont in limburg-b? zal wel belgie zijn oid. iig ver van assen vandaan. je zal die dude n00it tegenkomen, dus ik zou die stickers gewoon opplakken. lekker belangrijk, je moet wel realistisch blijven, en niet denken oh my god er is op de hele aarde nog iemand met die stickers noooooooo the horror:D oid 8P

moraal: opplakken :)
precies joost dat wou ik er mee zeggen:)
 
ff klein updatje:
ik heb wat kleine kapjes gespoten.
de foto's zijn een beetje onduidelijk, maar had geen zin om buiten in de regen foto's te maken:)

25718160.jpg

25718174.jpg

25718188.jpg


Over hoe de kleuren verder worden ben ik nog niet helemaal uit, de velgen worden zowiezo nog wit, + de been kappen ook
maar of ik het nou geel moet laten en de onderkap + zijkapjes ook geel moet laten spuiten (geel met wit is niet echt orgineel meer)

of dat de "gele" kappen toch een andere kleur te spuiten
wat ik toch ook wel weer zonde vind

Het word dus zowiezo in combinatie met wit. wat ook niet echt orgineel is (ik weet het) maar het is best moelijk om een beetje orgineel te wezen, en flip flop lak is me toch te duur:D
 
Originally posted by JaguaRox
'Dit is kracht onder mij kant' :p

hmm je kunt beter een sticker laten maken met de tekst:

This is power under my seat !

want side slaat natuurlijk nergens op :S
 
Originally posted by ApriliaFreak
Over hoe de kleuren verder worden ben ik nog niet helemaal uit, de velgen worden zowiezo nog wit, + de been kappen ook
maar of ik het nou geel moet laten en de onderkap + zijkapjes ook geel moet laten spuiten (geel met wit is niet echt orgineel meer)

joh je meent het :p
 
ff een paar foto's van hoe hij er nu bij staat.
Ik ben wel weer opzoek naar een 70cc, omdat ik toch wel de kracht mis van een 70cc
die 50 loopt heel mooi daarniet van, maar een 70cc heeft toch wat meer power:)
25939997.jpg

25939990.jpg

25939986.jpg

25939982.jpg

25939974.jpg

25939968.jpg

25939944.jpg

25939938.jpg
 
Waarom heb je een 2G genomen. Die trekt echt vet snel krom. En al helemaal met zo een setup, neem een hebo of een delta:)
 
Je hoeft mij niet te vertellen welke koppeling goed is hoor:)
(niet lullig bedoeld)
deze 2g zat er al in toen ik de scooter kreeg, en als je de 2g gewoon goed afsteld zullen er niet gou problemen mee gaan komen. zelfs niet op brute setups
en ik weet ook dat hebo en delta beter zijn, want die heb ik ook wel gehad in andere scooters
maar 2g is gewoon heel precies af te stellen wat de hebo en delat niet kunnen:)
Gewoon de 2 goed afstellen, niet zomaar wat aan gaan draaien, dan gaat hij krom trekken jah:rolleyes:
 
om ff mijn projectje hoog te houden:
de binnenrotor is in aankomst.
vandaag ff op het industrie terrein met een vriendin ff wat foto's en filmpjes gemaakt.
de filmpjes kan ik helaas niet laten zien vanwege, dat ik niet weet hoe dat moet en waar ik dat kan doen, mischien dat iemand mij daar via pm mee kan helpen?

26272690.jpg

26272683.jpg

26272675.jpg

26272667.jpg

26272660.jpg

26272656.jpg

26272650.jpg


en nog ff de redbull aerox van dat meisje wat op mijn scooter zit:
26272694.jpg


maar als iemand mij kan helpen met die filmpjes zou ik wel tof vinden:) enjoy it!
 
Nice scoot man!
Alleen die schoenen van vrouwtje :'( .
Je doet toch die 50 weg? Heb je al een leuke 70 cc op het oog?
 
Originally posted by AreaFanatic
Nice scoot man!
Alleen die schoenen van vrouwtje :'( .
Je doet toch die 50 weg? Heb je al een leuke 70 cc op het oog?
Ik wil die 50cc idd weg doen, omdat ik toch de kracht van een 70 mis, ondanks dat de 50 ook best hard loopt, ik moet alleen ff die filmpjes zien te uploaden (dan kun je het zien)

ik heb alleen nog geen 70cc op oog, maar word een getunede manston/evo/team
 
Kon je het weer niet laten om haar op de foto tezetten mark :p

hehehe het was idd mooi weer om mooie fotos temaken en k hoorde dat er veel jutten rondt reden, damzz met dit weer mis je je scooter wel "rolleyes"...
 
Joost je bent echt geweldig:*

echt bedankt hoor:)


die filmpjes zijn niet van echt super kwaliteit maar het geet inelkgeval een beetje een indruk
ik rijd op die filmpjes met orginele luchtfilter (zonder gaten) en orgineel spruitstuk!.... dus niet met de powerfilter enzo:)
 
Back
Top