This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 2002 Evo50

Heb c20 binnen!
Is wel wat roestig maar daar word aan gewerkt.
heb hem geruild tegen mijn shot moest wel 30 euro bijleggen:+



 
VDH (Van Der Heyden) is een scooter zaak, wat veel met tuning bezig houd... ze zijn niet zo bekent omdat ze verder geen website ofzo hebben, maar ze zijn wel redelijk ervaren in tunen, ze hebben 18pk uit een manston op runner gepomt enz.
ze hebben ook een tovami testbank. Hij zelf is nu bezig met een watergekoelde neos met tuned speed... huh zijn eigelijk het enige (goede) tunings bedrijf in de buurt.
Ze zitten btw in assen.
 
Originally posted by JohanS
had je nog een poortmap?
Jah die heb ik wel, maar die moet ik inscannen en aangezien ik geen scanner heb.... even kijken of iemand hem ff scannen wil voor mij

Thnks voor al jullie reacties btw..:W :*
 
Leuk, leuk ik vind alleen dat je aan het uiterlijk wel nog een beetje moet werken.
Vet trouwens dat temp. metertje zo in dat kapje echt mooi.
 
orginele krukasje heeft het nu toch begeven, was te verwachten natuurlijkkon toch geen 13,5k toeren aan zit nu een speling van halve cm op de big-end, jammer genoeg is de zuiger ook iets beschadigt, maar moet toch 12 pen zuiger in, cilinder is niet beschadigt
maargoed, tijd om het blokje uitelkaar te trekken en er een rhq krukasje in te proppen... ik heb de as nog niet, maar moet toch nog de carters bijwerken enzo.

hier wat foto's van hoe het er nu bij ligt:

vies blokje:




aangepast voor overrange:






Zuigertje:


Roest van c20 beetje weggeschuurt, nog lang niet klaar btw
 
beetje spuit en freez werk: -:-




Carters zijn immiddels getuned (kan hier helaas geen pics van maken, k*t digicam)

En als het goed is komt donderdag/vrijdag RHQ P12 as binnen!
dan kan het blok weer inelkaar samen met een pen 12 zuiger.

C20 zit btw ook weer helemaal in de lak

Ben nu bezig of ik verstevegings stangen kan fixen
 
Last edited:
hehe evo50 @ std as, marteling 8)
verder heel goed bezig, frees en spuitwerk ziet er goed uit.
lekkere setup ook, vlammen @ 50cc 8)
mijn 5 sterretjes heb je :*
 
Wel een mooi ding... Hoop dat je waterpomphuis niet breekt... Je hebt namelijk behoorlijk wat weggefreest... Verder netjes gewerkt, hier houd ik van
 
Even een paar foto's van hoe hij er nu bijstaat.
Krukas is immiddels binnen en zit er ook al in.
tis nu allen nog wachten op de 12pen zuiger die besteld is
dan kan hij aan geslingerd worden