advies voor verkoop gevraagt

ace_

Well-Known Member
Wat kan ik volgens jullie het beste doen? :

Mn area voor 650 verkopen of losse onderdeel verkoop?
K weet niet wat het slimste is.
K heb niet al te veel tijd om te sleutelen dr aan dus liever in 1x verkopen maarja, als losse onderdelen meer opleveren...
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij heeft ie weinig snels op ze scoot zitten ;)
Gewoon in 1 koop zou ik het dan doen, std onderdelen lkeveren niet al te veel op...
 
Als je alles los verkoopt zul je wellicht meer krijgen dan als je de hele meuk verkoopt voor 650 euro. Vergeet niet dat als je onderdelen verkoopt, ook misschien wel 20 keer iemand aan de deur hebt, dat je 20 keer moet onderhandelen en uiteindelijk nog met een berg onverkoopbare troep blijft zitten. Als je er echt vanaf wil, gooi de boel in de uitverkoop ( 650 euro lijkt me niet veel voor een Area ) en verkoop alles aan een klusser, die er nog wat moois van maakt.

Ik heb zelf misschien wel interesse in de Area
 
Losse onderdelen leveren meer op, maar het duurd langer voor je er vanaf bent, je hebt plek nodig om ze los te halen wanneer ze besteld worden, en je raakt nooit alles kwijt.

Std onderdelen wordt best verkocht, heb zelf ook al een aantal std dingen voor mn F50 gekocht, en daar ook flink voor moeten betalen (maar nog de halve winkelprijs :p)
Alles in 1 koop ben je er sneller vanaf, maar heb je er ook minder voor.

Als je hem snel kwijt wilt ivm ruimte of geld zou ik m gwn in 1 geheel verkopen
 
Back
Top