Advies gevraagd..........

Spock

?!?
DAg mensen ik zit in een cliche...
Ben vorige week uitgeweest en daar ontmoette ik een leuke meid..
Ze was 14 zei ze en dat snapte ik nie want ze zag er veel ouder uit.Nou wij een beetje gedanst zij naar huis ik naar huis.
Maar heb haar gister weer ontmoet en we zijn gaan schaatsen (Romeo op schaatsen:| ). Ze is echt heel leuk maar vind het toch wel een cliche omdat ze 14 is en ik bijna 17..

Dus wel wat met haar beginnen of niet:?
 
Advertisement - register to remove this

Tsjah, is wel een beetje moeilijk...
Als je r egt leuk vind en het is niet zoon 'kindje' maar wat meer volwassen dan zou ik r voor gaan.
Maar anders zou ik zeggen NEEEEEEE doe het niet.
Maja, als het nix is kan je het natuurlijk ook altijd weer uitmaken he...
 
Originally posted by 70ccAerox
liefde kent geen grenzen toch...ik zou het gewoon doen...ik had eerst ook met een meisje die 14 was en ik was toen 16.

Naja het kent wel grensen iemand van 14 met iemand van 20 gaat toch echt te ver maar ik vind dat 17 | 14 nog wel moet kunnen als ze er toch ouder uitziet :)
 
ja zover was ook al :p, maar haar broer is even oud als mij en zit bij me op school wel ok die gozer. en ze gaat ook met iets oudere vriendinnen om en dat zijn dan weer vrienden van die broer die ik dan ook weer ken.
Dus als ze nou een beetje meer met die om ging.........
 
ik zal vanmiddag eens een fotowtje vragen.....
Krijgen jullie hem vanavond wel ff inscannen en dan zien jullie um.
Ik ben bevolen dak vandaag weer moet schaatsen (help).
 
Hehe, ik zie je al gaan over de ijsbaan ;)

Naja, als zij gewoon wat ouder overkomt: ga dr voor :) En wtf kan jou die vriendinnen van haar nou boeien?
 
Ik zou idd niet naar de lichamelijke leeftijd kijken maar naar de geestelijk hoe gedaagt ze zich tegenover jouw en andere mensen bijvoorbeeld vriend van jouw. ;)
 
ja tegenover me vrienden gedraagd ze zich wel tofjes.. beetje charmant en toch rustig.. en geestelijk is ze iets van 15/16 maar ja ik ben ook jonger in geest dan in leeftijd :p
 
haha nou dan is het toch allemaal dik in orde, ik vind dat het karakter belangrijk is, natuurlijk ze moet lekker zijn maar ik heb toch liever een iets minder meidje met een TOPkarakter dan een lekker wijf dat echt een BITCH is, jah toch?
 
Originally posted by jespervdbrand
ja zover was ook al :p, maar haar broer is even oud als mij en zit bij me op school wel ok die gozer. en ze gaat ook met iets oudere vriendinnen om en dat zijn dan weer vrienden van die broer die ik dan ook weer ken.
Dus als ze nou een beetje meer met die om ging.........


Wie is de broer? :p
 
Originally posted by jespervdbrand
ja ze ziet eruit als 15/16...
maar ik ga dood aan die vriendinnen want die zijn echt kindjes (zeg ze zelf oko8P )

Dat hoor je vaker! Maar als je zelf weet dat ze egt een leuke meid voor je is, dan zou ik er gewoon voor gaan, als je er toekomst in ziet, veel succes in dat geval!

Ken ook zo'n vrouwtje, is 12, stuk groter dan mij, 1.78m ofzow, egt wel lekker, gedraagt zich absoluut niet als 12 en ziet er al helemaal niet als 12 uit!!! Maar jah, wat moet je daar mee dan???
 
heb op vakantie ooit iets met een meisje van 13!!! gehad (schaam schaam schaam) maar ze gedroeg en zag er uit alsof ze 16 was... (ik was wel 16 toen)

Leeftijd maakt niet veel uit!
 
Je bent zo oud als je je zelf voelt...

Als zij ze zich gewoon niet kinds gedraagt zou er niets in de weg moeten staan....

( k je hebt natuurlijk wel die vriendinnen nog van der :p )
 
Back
Top