Advies gevraagd..........

Leeftijdsverschil van 2-3 jaar kan wel. Ligt gewoon aan hoe oud zij zich gedraagt dan en hoe jong jij nog bent zegmaar. Maar als je haar leuk vind zit dat wel goed...
 
Mja, 12 jaar is wel iets te hoor :)
Heb wel een keer verkeerd dingen gedaan met een meisje van net 13 toen ik 16 was *schaam* :'(
Maar ze zag er uit als 15/16
Advies: eerst ID kaart of ltfijd vragen :D ;)
 
kijk ik heb met 2 meisjes van 14 gehad toen ik 16 was...met 1 daarvan was het zeker wel te doen, maar die andere was zow kinder8tig he. Gewoon niet normaal meer. Dat meisje gedroeg zich ook niet als een meisje. Ze schreeuwde elke keer als ze iemand zag of ze vloot met haar vingers. Ze deed net als een kindje.Maar zo is zij gewoon en zo blijft ze nog wel een paar jaar Maar dat andere meisje was heel lief en rustig.

conclussië: een meisje dat iets jonger is als jou kan normaal zijn net zoals jij maar ook zo kinder8tig en gek...ik zou zeggen leer het meisje eerst goed kennen en neem daarna wat met haar

hey age is nothing but a number ;)
 
Mja ik heb ook een buurmeisje van 14... ze is superdegelijk maar ook zo kinderachtig (ik ben 17) Ze is/was op mij verliefd maar heb nu gelukkig een vriendje maar ze maakt het wel uit als ik met haar wil :S Vage zooi...

Vriendinnetje van der (ook 14 :() is superlekker en nog eens redelijk volwassen ook... maarja ik zit ook met die leeftijd :p
 
Nou het was vanavond echt gezellig. eerst een beetje schaatsen ensow.. nou wij een beetje zoenen en begin nu echt verliefd op dr te wordeen:D.. Stay tuned voor verdere ontwikkelingen...........
 
Najs hr ! :)

Gefeli ermee...

Mijn tsjik is ook 15...ik 17..verschillen op 1 maand na 2 jaar...mrja, dr gedrag is gelukkig niet echt naar 15...meestal dan :D
 
Laatst nog iets "gehad" met meisje van 15 , ben zelf 17
opzich ken et wel , et is net wat iedereen zegt ...hoe gedraagt ze zich

het meisje waar ik wat me had was tog nog wel redelijk kinder8ig , en dan maakt die 2 jaar best veel

14 klink gewoon ernstig , waarom geen idee , is ze gewoon vroeg volwasse , enz enz , in de zin van , ze is niet zon irritant 14 jarig meisje dat tegen iedereen loopt te schreeuwen zou ik er zeker voor gaan :p

maja , ik zag dat je der al had gekust , dus deze post is een beetje loos... :p

suc6 verder
 
Originally posted by 70ccAerox

hey age is nothing but a number ;)
Over het algemeen wel ja, maar er zijn grenzen :)

mja 14/17 dan snap ik niet waar je moeilijk over doet, je ziet snel genoeg dat het niets is. Je kan het altijd proberen :)
 
Originally posted by |Gila-WaX|
Laatst nog iets "gehad" met meisje van 15 , ben zelf 17
opzich ken et wel , et is net wat iedereen zegt ...hoe gedraagt ze zich
hmm kweenie wat je hiermee wilt zeggen, maar over het algemeen is dit normaal. Dus beetje vreemd dat je zegt "opzich ken et wel" want hier is niks vreemd aan. Meisjes op die leeftijd willen nou eenmaal vaker een oudere jongen.
 
Mja :|

Ik vind een 14 jarig meisje gewoon twijfelachtig , met de veelgesproken rede in dit draadje , mate van volwassenheid

met 16/19 , dus meisje 16 en jongen 19 vind ik het gewoon een ander verhaal...
Omdat et verschil tusse 14/16 jarige "meisjes" voor mij tot nu toe nog ernstig groot is , tuurlijk zijn er uitzonderingen , er zijn huis wel kinderlijke 16 jarige en volwassenere 14 jarige, maar ik heb het nu even over "het algemeen"

Het zal me ook een worst wezen ook :p , in jou geval zou ik waarschijnlijk ook doorzetten , als je gewoon gek op der bent en ze gedraagd zich op de manier dat het jou bevalt , no prob

nogmaal ..suc6 ermee :p
 
Jah ik doelde ook meer op jou post :p

16/19 is heel anders als 15/17? mag je me toch wel eens vertellen waarom. Je word niet ineens als je 16 word "volwassen" dat zegt helemaal geen tering namelijk.
 
age

leeftijd is een zeer relatief begrip. Volwassenheid kent geen indeling in seconden, uren, dagen , maanden of zelfs jaren, dat hebben wij als mensheid verzonnen, omdat de zon een bepaalde cyclus heeft. Feit blijft ook dat meisjes, op een jongere leeftijd richting"volwassenheid"neigen, voor zover je van volwassen zijn kan spreken, want volgens mij worden de meesten van ons dat pas als ze 30 zijn, of zoals in mijn geval als ze zich al in ontbindende staat bevinden:). Laat je dus niet in de war brengen door het getal, maar beoordeel haar op haar gedrag, en maak dan je afwegingen. Ik heb zelf ook wat gehad met een meisje van 14 toen ik 16 was en dat is toch heel lang goed gegaan, was 1 van men betere relaties.....
Greets luukert
 
Back
Top