Probleem met luchtfilter van onze AUTO... advies please !

Hallo... t'is een rover hoor!

Mijn runner heeft meer aanduidingslampjes... :D

En nee, hij is nog niet uitgelezen maar weet niet of ze bij onze garage dat kunnen, maar toch vreemd dat ze zoiets dan gewoon helemaal niet aankaarten bij de garage alles wat jullie zeggen...

Mijn broer's Tigra liep erg onregelmatig stationair..viel af en toe uit enz.

Eerst dachten we dat het zn gasklep was, de opel garage ook..maar dit bleek niet het geval te zijn, bougies waren ook net vervangen dus dat zou het ook niet kunnen zijn...maar toen bleek dat er een andere klep dood was...ben alleen de naam vergeten..een EBC klep ofsow ? kan dat :D?

mischien een dome opmerking maar kan het niet zijn dat er euro 98 in moet en dat er al een tijdje met 95 gereden word had met me vorige auto nl hetzelfde probleem en dat bleek toen hieraan te liggen

Uhh:

Maat van me vanmiddag tegen me pa: Jah ik heb per ongeluk '98 getankt in me scooter is da erg?

Pa: Nee hoor. Heb het zelf ook eens gehad met de auto maar doe het niet meer want in het boekje staat dat ik '95 moet tanken.

Op 98 loopt ie meestal iets zuiniger maar de benzine zelf is weer iets duurder he, heeft niks met jouw probleem te maken lijkt me zo idd.
Gewoon naar de Rover dealer gaan, die kan die auto wel uitlezen lijkt me zo...

Back