sten m.
Well-Known Member
Goedenavond / Morgen / Middag allemaal
Mijn opleiding verhuist binnenkort en ik ben dus op zoek naar een leuke / gave snorscooter .
Nu heb ik van diverse forums het een en ander bij elkaar gesprokkeld over scooters en brommers en de do's en dont's . Ik heb een budget van 1500-2200 euro , Hoger dan dat bedrag is alleen Leasen mogelijk voor mij (als jij een goeie scooter weet die in bedrag hoger ligt dan 2200 euro dan hoor ik dat ook graag !)
Tot nu toe zit over deze 3 scooters na te denken :
- Speedfight 3 (4 takt 25km/u NIEUW) € 2039,-
- AGM Vx50 / Vx50S (4 takt 25km/u NIEUW) € 1350,- (chinees?)
- Vespa S (2 of 4 Takt 25km/u NIEUW of TWEEDEHANDS) € 1700-3200,-
Voorkeur gaat uit naar een snorscooter. 25km/u
Graag hoor ik leuke goeie adviezen over de snorscooters , waar ik op moet letten en wat niet te doen .
Ook graag suggesties voor nieuwe scooters.
Alvast bedankt !
Mijn opleiding verhuist binnenkort en ik ben dus op zoek naar een leuke / gave snorscooter .
Nu heb ik van diverse forums het een en ander bij elkaar gesprokkeld over scooters en brommers en de do's en dont's . Ik heb een budget van 1500-2200 euro , Hoger dan dat bedrag is alleen Leasen mogelijk voor mij (als jij een goeie scooter weet die in bedrag hoger ligt dan 2200 euro dan hoor ik dat ook graag !)
Tot nu toe zit over deze 3 scooters na te denken :
- Speedfight 3 (4 takt 25km/u NIEUW) € 2039,-
- AGM Vx50 / Vx50S (4 takt 25km/u NIEUW) € 1350,- (chinees?)
- Vespa S (2 of 4 Takt 25km/u NIEUW of TWEEDEHANDS) € 1700-3200,-
Voorkeur gaat uit naar een snorscooter. 25km/u
Graag hoor ik leuke goeie adviezen over de snorscooters , waar ik op moet letten en wat niet te doen .
Ook graag suggesties voor nieuwe scooters.
Alvast bedankt !