Achterkomen wie het nu eigenlijk is.

Maffe gasten hoor. Ik denk dat als het zo'n hacker is dat ie gauw op je pc is uitgekeken want er valt toch nix te kraken. Maargoed evenwel irritant dat zo'n gozer (zegt) dat ie je bestanden ken lezen..
 
format alles dan ben je 100% overal van af, en op msn blok en delete, als je alles hebt gelijk northon downen:) btw ik denk dat het een bekende van je is
 
ja dat denk ik ook ik denk gewoon dat het iemand is die je in de maling neemt damian.
trouwens voor ut geval dat je niet weet wie ik ben
ik ben bart de t van sr2000 ergernis! ;)
 
Ga gewoon niet met die dewd praten :D

Als je qua inhoud gewoon een huis- tuin- en keukencomputer hebt, valt er toch nix te beleven... Iedereen mag de complete inhoud van mijn PC zien, als die persoon er gelukkig van wordt :S
 
Wil je het zeker weten? Zet, zogenaamd onopvallend, iets op je computer. Iets dat heel erg prive lijkt, maar dat niet klopt en waarvan iedereen die je echt kent ook weet dat het niet klopt. Als hij er dan over begint weet je vrij zeker dat het geen bekende van je is maar dat hij dus inbreekt op je pc.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ga gewoon niet met die dewd praten :D

Als je qua inhoud gewoon een huis- tuin- en keukencomputer hebt, valt er toch nix te beleven... Iedereen mag de complete inhoud van mijn PC zien, als die persoon er gelukkig van wordt :S

dat is het punt denk ik niet, zodra ze op je computer komen, kunnen ze de bende ook slopen :)
 
mja het zou goed kunnen dat je een trojan heb, dan kan iedere idiot (zoals deze) op je pc komen.
ALS hij je personal files zou kunnen zien dus wat er op C:\ staat dan kan hij dus OOK zien wat er op je desktop staat......

hij zegt dattie dat niet kan dat houdt in :

1. dat hij lult dat hij kan zien wat je personal files zijn
2. dat hij niet weet HOE hij kan zien wat er op je desktop staat, dus dan weet hij ook niet veel ervanaf :p
 
Trojan of misschien een 'hack' (zo wil ik 't niet echt noemen) via een security fout in Windows/IE.

Welke versie draai je?

https://grc.com/ kan je je porten checken, kijken welke (belangrijke) open staan. Moet je 'probe ports' volgen volgens mij. Via 'shields up' kan je kijken of je port 139 open staan.
 
k weet niet of je veel van computers afweet. maar dan zal je ALLES moeten formaten, dan ben je sowieso overal van af, en blokken op msn,
 
Originally posted by frank
dat is het punt denk ik niet, zodra ze op je computer komen, kunnen ze de bende ook slopen :)

ja en dan, dat is alleen maar triest :p

die gast is gewoon zielig, block+delete hem. Neem desnoods een ander MSN-adres.

Ga naar DOS ( DOS-prompt )

en tik "Format C: /u" in dan haalt ie ALLES wat op je HD staat eraf :)
 
Back
Top