Wa een kutland eigenlijk he om soot te rijden......

Originally posted by Arnold MHR
Opzich is Nederland het paradijs op aarde...het beste bier van de wereld wordt hier gemaakt, heineken, de beste weed komt hier vandaan en bovendien, tis legaal.

ga je kijken op scootergebied dan is dit de hel op aarde, geen land waar zoveel scoots worden gepakt als nederland.
Denk je dat ze buiten belgie en nederland rollerbanken hebben en complete scooter-hunters? volgens mij zijn die OTR wouten motoes speciaal aangeschaft om ons aan te houden

Gewoon compenseren dus :p
 
Originally posted by -[inferno]-
nederland is gewoon een stinkland om een voertuig te berijden, welke dan ook.
voor de rest is nederland :W

Ik heb eigenlijk nix te klagen ,ik sjeez met oto lekker rond(geen stappenrijbewijs:W ) en ik sjeez op scoots(als ze het doen) en strax sjeez ik lekker op motor rond.
 
Originally posted by #CARMA#


Ik heb eigenlijk nix te klagen ,ik sjeez met oto lekker rond(geen stappenrijbewijs:W ) en ik sjeez op scoots(als ze het doen) en strax sjeez ik lekker op motor rond.

Niets te klagen? En de benzine-prijzen en wegenbelasting dan? Tering duur allemaal vind ik
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat agenten hier plezier aan beleven... [jah, daar krijgen we het verhaal weer] De pa van m'n gf is ook politieagent, en ze doen het werk niet graag; het is het minste gewaardeerde en ondankbaarste werk dat je als straat-agent kunt doen... Ik snap de frustratie, maar ga in godshemelsnaam niet zo naief doen, door te zeggen dat die agenten het zelf bedenken... Dat wordt per regio/gemeente bedacht, en ze hebben het maar te doen...

Arnold; Nederland erg qua controle? Ga eens in België kijken... Als je 70 rijdt, krijg je €1000 boete... En dan moet je blij zijn als ze je brommer/scooter niet in beslag nemen...

ik reed 65, was men scoot 1 maand kwijt, kreeg uiteindelijk een boete van over de 1000 euro waarvan ik alles in totaal 620 euro van moet betalen, of een vervangende straf van 1 maand gevangenis :p en 1 maand rijverbod ook dat nu ingaat bij mij.
heb nu toch geen scoot (per totaal) dus komt goed uit :D
 
Klopt, collega van me is gepakt met z'n Wallaroo + 70 Airsal... Volgens die bank reed hij 92 [?] en hij kon hem laten staan voorlopig... Duizend euro boete...
 
Ik ben dus ook Belg en hier doen de flikken hier echt GRAAG rollerbankcontroles hoor (ze hebben een leuke smiley op hun face wanneer ze dat doen :(). Ik ben ook weleens gepakt geweest door politie, boete moet nog komen nu heb ik al

*Takelwagen (mocht hem niet eens 1km duwen!!!!!!!!!!!!!!!!!) moeten betalen (35€ ofzo)
*begrenzen (door een erkende dealer natuurlijk :( mocht het zelf niet doen (25€)
*Kennis mn scoot laten vervoeren in camionette (18€ ofzo) ik mocht hem niet naar de politiebureel duwen hij MOEST vervoerd worden (werd ook controle op gehouden)
*En de boete die nog moet komen (???????€!)

Ohja en nu vallen ze me ook constant lastig ik word telkens door de flikken UITGENODIGT om verhoord te worden :( :(

Dit zuigt dus zwaar...:|
 
Nouja...je moet je scooter ook niet opvoeren.. dat is verbode! Dus als je gaat opvoere.. en je word gepakt.. is ut je eigen verantwoordelijkheid 8P 8P 8P

neem een begrenzer ofsow..
 
Originally posted by stealth2000


Niets te klagen? En de benzine-prijzen en wegenbelasting dan? Tering duur allemaal vind ik

Kijk je kan wel gaan lopen zeuren over die hoge benzineprijzen maaja wat doe je er aan helemaal nix! en ik heb de oto toch nodig
 
Heb ik ook nog wel een mooie:

Tijdje terug ging fons en ik ff stukkie vlammen. Hebbe nwe ff 1 rondje gereden parkeren we de scoots weer op de oprijlaan. En gingen we weer verder sleutelen. Kom er zon half uur later een plisiebak aanrijden. Echt op "DRIVE-BY" snelheid. Wij beetje lachen en ja hoor hij stopt. SZe stappen uit en liepen naar ons toe. Het waren 2 jongere agenten. Nog gee n5 minuten later ging het gesprek over uitgaan in onze stad en zuipen etc.... HHAHAHAHAH

En de buren maar balen want die hadden de politie gebeld voor geluidsoverlast (mja die bellen iedere keer als de scoots tevoorschijn komen).

Dus de buren zwaar geirriteerd omdat we met ze 4'en daar beetje stonden te babbelen en te lachen. Cops stappen weer in zwaaien ff en rijden weer door :W:W :W Zo zie je maar er zijn ook wrede acties van agenten :)
 
Back
Top