Wa een kutland eigenlijk he om soot te rijden......

Een van mijn beste vrienden zit bij de wouten! Enne hij blijft een kewle dewd! ben em heus niet gaan haten! :) dus idd ze hebben heus wel goede gasten er tussen zitten!

Wel handig toen hij nog bij mij in het dorp agent was, belde hij mij meestal op als er controles waren! :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat agenten hier plezier aan beleven... [jah, daar krijgen we het verhaal weer] De pa van m'n gf is ook politieagent, en ze doen het werk niet graag; het is het minste gewaardeerde en ondankbaarste werk dat je als straat-agent kunt doen... Ik snap de frustratie, maar ga in godshemelsnaam niet zo naief doen, door te zeggen dat die agenten het zelf bedenken... Dat wordt per regio/gemeente bedacht, en ze hebben het maar te doen...
Hmmz ja is ook wel zo, ze doen ook maar hun werk, maar... dan moeten ze het #@#%$%% niet in de krant zetten dat ze het leuk werk vinden om te doen. Hier op Walcheren stond afgelopen woensdag in de Faam/Vlissinger een heel artikel over rollerbanken en controles, en daarin zei die hoofdagent of wat dan ook: 'we vinden het leuk werk om te doen'. Ik zal het straks na mijn pizza eens helemaal opzoeken :) Tuurlijk vind niet iedereen het leuk, maar het helpt hun reputatie niet echt als ze het zo in de krant zetten...
 
Originally posted by M/\RC!
Een van mijn beste vrienden zit bij de wouten! Enne hij blijft een kewle dewd! ben em heus niet gaan haten! :) dus idd ze hebben heus wel goede gasten er tussen zitten!

Wel handig toen hij nog bij mij in het dorp agent was, belde hij mij meestal op als er controles waren! :)

Das werelds :)

Idd waren ze afgelopen week weer bezig :D Dinsdag dacht ik op sowieso al 3 verschillende plaatsen, echt hele zwermen. Mja dwd die mijn runner heeft gepakt moest op de bank. 1.1 kw :) matig mja, ken er niks aan doen.

Beter word het snel koud en dan zie je ineens niet meer :)
 
Originally posted by Robbie


Das werelds :)

Idd waren ze afgelopen week weer bezig :D Dinsdag dacht ik op sowieso al 3 verschillende plaatsen, echt hele zwermen. Mja dwd die mijn runner heeft gepakt moest op de bank. 1.1 kw :) matig mja, ken er niks aan doen.

Beter word het snel koud en dan zie je ineens niet meer :)

Idd heb ze ook gezien! ze verplaatste zich telkens! :) zaadlijers hielden zelfs oude oma's aan! 8P Die wouten zijn soms echt DOM! khad ooit eens geel plaatje op mijn fiets! :) zat ook een ouwe Leo op gelast :p *melig* haha reed ik naar huis van school af ennuh der was toevallig rollenbank, hielden die DAAPEN me aan! 8P (het zou verwarring kunnen veroorzaken ofzo! :p :| ghehe! hoe lomp ben je als je een fiets en een brommer niet uit mekaar ken houden! :D
 
Originally posted by M/\RC!


Idd heb ze ook gezien! ze verplaatste zich telkens! :) zaadlijers hielden zelfs oude oma's aan! 8P Die wouten zijn soms echt DOM! khad ooit eens geel plaatje op mijn fiets! :) zat ook een ouwe Leo op gelast :p *melig* haha reed ik naar huis van school af ennuh der was toevallig rollenbank, hielden die DAAPEN me aan! 8P (het zou verwarring kunnen veroorzaken ofzo! :p :| ghehe! hoe lomp ben je als je een fiets en een brommer niet uit mekaar ken houden! :D

Hehe, kneiters.. :W
 
Ik erger mij nog steeds aan de genen die denken dat ze het voor fun doen. De REGERING beslist dat. En blijkbaar is het nodig voor een paar mensen die het voor de rest verpesten, is onder de otorijders/motorrijders zo (flitspalen, elke dag) En dat agenten dom zijn, ze zijn slimmer als het niveau van sommige gasten hier, die replyen 'K*nk*rwouten ofzo, dood moeten ze Ze weten niet eens waar ze het over hebben, kijk controles zijn lullig maar aan de andere kant zie ik wel een sjappies rijden en dan denk ik 'laat ze maar weer eens controle houden voor hen' want dat zijn echt gevaren op de weg. Voorbeelden :
- Jongen zonder helm 80 tegen boom, dubbele schedelfractuur -> dood
- Jongen met helm, 80 tegen trekker, dwarslesie...

Dit zijn enkele ongelukken van de vele die hier laatste tijd gebeurt zijn, en dat probeert de politie juist te voorkomen. Ik ben het mee eens dat ze irritant zijn. Maar ook juist wel eigenlijk goed, kijk eens naar het aantal verkeersslachtoffers in italie :|

(voor de genen die normaal gereplyed hebben, niet voor jullie bedoeld :) )
 
Originally posted by erwinski
Ik erger mij nog steeds aan de genen die denken dat ze het voor fun doen. De REGERING beslist dat. En blijkbaar is het nodig voor een paar mensen die het voor de rest verpesten, is onder de otorijders/motorrijders zo (flitspalen, elke dag) En dat agenten dom zijn, ze zijn slimmer als het niveau van sommige gasten hier, die replyen 'K*nk*rwouten ofzo, dood moeten ze Ze weten niet eens waar ze het over hebben, kijk controles zijn lullig maar aan de andere kant zie ik wel een sjappies rijden en dan denk ik 'laat ze maar weer eens controle houden voor hen' want dat zijn echt gevaren op de weg. Voorbeelden :
- Jongen zonder helm 80 tegen boom, dubbele schedelfractuur -> dood
- Jongen met helm, 80 tegen trekker, dwarslesie...

Dit zijn enkele ongelukken van de vele die hier laatste tijd gebeurt zijn, en dat probeert de politie juist te voorkomen. Ik ben het mee eens dat ze irritant zijn. Maar ook juist wel eigenlijk goed, kijk eens naar het aantal verkeersslachtoffers in italie :|

(voor de genen die normaal gereplyed hebben, niet voor jullie bedoeld :) )

HmMz....tuurlijk zijn wouten niet DOM! anders zouden ze niet bij de politie zitten he! maaruh sommige gedragen zich DOM, dat wil dus niet zeggen dat je het bent! Ik kan mezelf ook dom & lomp gedragen maar dat wil nix zeggen over mijn intelligentie! :p:| En uiteraard je hebt ze gewoon nodig! anders zou deze verneukte maatschappij nog veel verder worden verneukt! En die controles zijn idd gewoon goed voor die debielen die met 80 door het centrum sjeezen! Mja dat helpt toch niet! je ziet ze de volgende dag gewoon weer volijk rond sjeezen! En rijden zonder helm is gewoon LOMP! mja ze doen het toch zelf! ik zit er niet mee als ze zichzelf tegen een boom dood rijden! |( ik rijd zelf ook gewoon normaal en niet als een of andere debiel door woonwijken!

So Don't Blaim Me!

Keej dat was het! Oi! :!
 
Last edited:
Je hebt ze nodig?? Tss als je die debielen nodig hebt zijn ze er niet eens!!

Weet je wat ze zeiden nadat een autmobilist mij aangereden had, doorgereden was, mijn scooter totall frikandel was en ik mijn kaken had gebroken (helm had ik op!! met kin op middenbermrand geklapt) en 7 kronen nodig had???????
Mijn pa wezen vragen, doen jullie er niks aan, kunnen jullie geen berichtje zetten getuigen gezocht? (gaat alleen al om het gebaar vind ik persoonlijk, niet eens om resultaat)

Weet je wat die uit de baarmoeder getrokken zaadcel zei??

'Ach, als het dodelijk was hadden we het wel gedaan'

Vreemd he dat je dan een schijthekel aan ze krijgt? En dan nadat je helemaal hersteld ben, je ZELF een scoot moet kopen weer omdat ik WA verzekerd was en de dader is doorgereden, krijg je een boete voor 1,4 kW.

Zo ken ik nog een mooi voorbeeldje om aan te geven wat voor naaiberen ze zijn, ik bedoel door rood = door rood daar kan ik mee leven....

maar mijn helm was uit me buddy gejat, beste mooie helm, zo gespoten AGV helm met zilver (prijzig:S) vizier. Ik gelijk naar de woutentent, je weet maar nooit, kan allicht aangifte doen. met procesverbaal rijd ik daar weg, ben de straat nog niet uit of krijg een boete zonder helm!! terwijl ik het procesverbaal had laten lezen. Dus ik werd behoorlijk opgefokt, ik zo ja eikel wat moet ik dan? jah gaan lopen. Ik zo, ja sjappie, ga zelf met je motor 45 minuten lopen. Was dus ook een boete voo beleding van ambtenaar in funtie.


En probeer dan maar es uit te leggen wat er zo fijn is aan agenten....sorry dat ik het zeg, maar het zijn gewoon JODEN!!!
 
Originally posted by Arnold MHR
Was dus ook een boete voo beleding van ambtenaar in funtie.

met je int vervolg zeggen iets in de trand van:"Ik VIND jou een eikel". kan die je niks maken, doet kameraad van me ook altijd, zeker als ie niet genaait kan worden.
 
Arnold -> Jou voorbeeld is vast een beetje overdreven, beetje gelul, en je verdraaid het meer in jou voordeel. Misschien hadden ze je wel meer moeten helpen. Maar dit is 1 politieagent en niet alle...

Ps... ik zie jou echt als Sjohnnie zonder helm, technikutje en denken dat je hard gaat... :|
 
Hou je kop es, ik beledig jouw toch ook niet?? Zeg alleen iets, en om dan gelijk voor een loser met technigas uit te maken?

Las jij nou maar fijn een technibras aan je driewieler en ga fietsen!!
 
Mja... jij bent oa mijn pa aan het beledigen... maarja zulk soort ruzies horen niet op het forum...

En mn mening over jou zal ik voortaan wel voor me houden :|
 
Ik beledig niemand in het bijzonder, gaat me echt niet erom dat jouw pa toevallig agent is.......

Zoals ik al zei, punt is dat ik ze gewoon niet mag.

na ja prettig weekend gewenst ieder geval...hopelijk accepteer je dat van sjohnnie's ;-)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Klopt, collega van me is gepakt met z'n Wallaroo + 70 Airsal... Volgens die bank reed hij 92 [?] en hij kon hem laten staan voorlopig... Duizend euro boete...

1000 euro?!?!?!
 
verzekering is duur voor auto... Ik betaal 530 euro de jaar, omdat ik jong ben.

Ze willen toch van files af en minder ongelukken in nederland...
Laten we dan eerst de snelheden ff wat gaan opschroeven!!
Als je 50 Km/h rijd dan ben je 2 keer zo lang onderweg dan dat je 100 rijd. Betekend ook weer dat je 2 keer zo lang op de weg zit. Dus geen plek vooor andere mensen en zo krijg je files.
En als je langzaam rijd dan let je minder op... = meer ongelukken.
Ik val bijna in slaap als ik op me scoot of in de auto 50 rijd.
 
Back
Top