hoeveel scooters heb je eigenlijk

Een honda x8rx voor de straat.
Honda x8r als eventuele donor(mislukt project:p)
Kroegpuch die op t moment een zelfbouw aan het worden is met buxy voorvork en Nsr kappen etc.
En nog een Slider die als de puch klaar is weer klaar word gemaakt voor de verkoop.
 
een citta en een yamaha mint :D
altijd lopen die krengen!

staan weleens lang stil met de winter en omdat ik ook auto rij.
maar ze laten me nooit in dke steek :D
 
Voor te touren en lekker handig een kymco agility snor
voor als ik boodschappen doe dingen moet vervoeren of als het winter is een oude honda vision
 
De über zip en een straat SR WWW die omgebouwd is naar LC en nu dus een gebroken cilinder heeft doordat er water in het koelsysteem zat deze winter :L
 
1 vespa grillo(zo'n oud ragding die net de 25 haalt :p)

de ICE, die ik binnekort weer eens in elkaar ga pleuren

en me fox die al een half jaar stilstaat met een vaag probleem
geen zin om die te (laten) maken :p
 
1.Een complete Zip SP 00 waar ik op het moment mee bezig ben het 80cc blokje goed te laten lopen, staat stil wegens geld en tijd gebrek.

2.Een complete Zip SP 98 in onderdelen, deze word opgebouwd van de zomer met een paar kameraden, zomer fun projectje dus.

3.Een complete Tomos A35 in onderdelen, deze wil ik eigenlijk op knappen om lekker mee rond te tuffen zonder risico op hoge boetes, maar geen zin, geld en tijd voor op het moment.

4.Sinds gister avond een oude Gilera Citta die er niet meer uit ziet, maar dan heb ik in elk geval wel weer vervoer! (GRATIS, alleen overschrijven)

5.Een kwart/halve Viva City nog, de rest is al verkocht ervan.
 
Back
Top