Achterkomen wie het nu eigenlijk is.

QuickSilveR85

Well-Known Member
Een of andere muffe duitser weet super veel over mij wat de meeste mensen van mijn vrienden kring niet weet. Die flikker schijnt het allemaal van internet te halen. Dit is zijn e-mail adres acryl2@msn.com maar ik wil wel eens weten wie die gast is. Hij schijnt via dit forum achter mij info te zijn gekomen en zou graag weten of dit een practical joke is of 1 of andere rare idioot.

Hij zegt op internet er achter zijn te komen dat mijn vader free fight beoefend en europees kampioen was. Vraagt ook over mijn scooter en shit. en dat hij een 250cc Majesty heeft die 130km/h rijkd en die wil hij harder laten lopen.
 
Advertisement - register to remove this

Euhm? Wat niet op internet staat, kan hij niet weten via internet... Lijkt me allemaal vrij simpel? Anders reageer je toch niet meer op z'n mail ofzo? Wat moet hij dan van je?
 
stukje copy paste:

MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
all u need to know is
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
that im not on your school
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
that im not dutch
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
and that u dont know me
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
ok ?
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
thjats enough info, all u need to know ^^
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
are you a hacker or something?
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
hehe, what if so ?
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
well are you
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
kinda ^^
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
fill me in
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
your dad is a fighter champion
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
your a scooter expert
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
im a comp expert
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
thats all im tellin u =)
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
your got a lot of intresting stuff on your comp =))
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
like what?
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
heh scroll up, whats the whole convo about, i found all those informations on your comp
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
im actually suprised that you found out that im a hacker heh
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
oke tell me what is on my desktop
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
i cant see your desktop but i can see whats on your harddisk, im not gonna advice u in hacking, if thats what u want to - all i do is recommeding u to format your comp
MIKE LAWWWRRRRRRYYY says:
im busy now, awasy for a while
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
tell me what is on what hard disk
Single ladies I can't hear ya, Single ladies make noice. And all the chicken heads be Quit. says:
what windows i am running
 
Vertel me eens wat daar niet zinnig aan is hilly.

/edit

Als ik je zatdag op lelygat zie , krijg je een :*
 
Ik heb wel foto's van die riem van mijn pa, (mijn afbeeldingen) maar hij praat snel duits. Tijd tussen berichten is kort. Bij password opvragen staat ook gewoon Duitsland. Het valt me op dat hij liever duits praat dan engels en al mijn maten kunnen redelijk goed engels en duits slecht.
 
Hij heeft via ene van der programma op je harde schijf kunnen kijken en zo ook in je persoonlijke documenten... Snap je het nu?
 
Ja dat dacht ik ook ja. Af en toe flitst het beeld a la net op school maar kan natuurlijk ook aan de monitor zelf liggen (iiyama A902MT) maar hoe komt een duitser bij mij dat vraag ik me af. En ik wil gewoon info over die gast.
 
hoe hij bij jou komt?

waarschijnlijk heb je een of andere trojan op je pc.
waardoor er een poort openstaat en hij zo naar binnen kan.

en rond kan kijken op jou pc'tje.
Info over hem? vergeet het maar.

wat je moet doen is even mcafee ofzo downloaden, dan de nieuwste virus definition files downloaden via een van die virus update programmaatjes. En dan even scannen.

Heb je er dan nog steeds last van, dan kan je het best formatteren en alles opnieuw installen.
 
Ik weet niet wel msn adres je gebruikt, maar bij scooterbase staat bijvoorbeeld al je email, heb je op cu2 mischien je msn staan ofzo??

kunne zoveel dingen zijn...
 
hmmzzz ja gaat snel maar waarom een Duitser? is typisch. Ik laat norton elke week scannen en vind niets op e-mail na maar die flikkerd hij automatisch weg. Toch wel muf dat zo'n jongen mij opeens aanspreekt en begint te koeken. Maar er is toch een progje dat je kan inloggen met iemand ander z'n e-mail zonder pass maar welke?

Ik heb een pasport btw dus gewoon Chello.nl
 
Back
Top