This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ABT Kymco DJ80

ABT said:
Ik wed niet meer met jouw om kratten bier.....

Nouja alleen als we wedden dat jouw BWS binnen nu en een maand vastloopt :X :+

Dat ding loopt anders nooit vast hoor *D

En doet 'ie dat wel dan is JOUW zuiger mol
 
mario said:
En doet 'ie dat wel dan is JOUW zuiger mol

Shit die zuiger is idd van mij, ja |( Doe maar niet, nee 8)

We dachten 2 jaar geleden dat 20 pk met een mina/pia scooter onwaarschijnlijk was...

Dus ik zie het nog wel gebeuren

Het zal waarschijnlijk nog wel even duren, maar het is wel mijn doelstelling om in die richting te gaan komen......
 
vette respect ook van mijn kant!
maar volgens mij is er nog geen eens 20pk met een PRO RACE 2 @ pia of mina gehaald!! Maar iig SUCCES!!!
 

Dan is het koppel nu in ieder geval dik in orde. Nu alleen nog wat toeren winnen idd...

Netjes hoor, wordt je cilinder alleen niet te warm tijdens een run (-> sterk afbouwend vermogen) Ik zou toch wel iets van een koelvin monteren... Of grotere koelribben op die cilinder zetten.
 
ik vind het wel vet dat je 14,8 pk haalt met zo'n cillinder, is ook leuk voor mij omdat kymco en peugeot carters nagenoeg hetzelfde zijn.
Ga zo door
 
vind het wel wijs gewoon kale rijwind koeling! en dan ook nog netjese PK's toemaar!

suc6 ermee

edit: rijwind koeling @ pic's paar blz. trug
 

Die toeren zijn een beetje het probleem, ja

Maar ik ga het niet meer proberen met deze cilinder, buiten dat de zuiger ongeveer 4x kleiner is dan dat ie mag zijn, rij ik zoiezo al met een vrij ruige timing, (198/125) en met standaard spoelers die helemaal niet goed gericht staan enz, dus ik vind dat het nog vrij goed loopt zo.

En ik denk ook dat ie toch nog te warm wordt, er staat wel een ventilator (TJE) op te blazen maar daar redt je het niet mee.

Op de weg kan je hem ook niet meer als een paar honderd meter volgas houden anders loopt ie warm, maar dat is precies lang genoeg voor een sprint

Maar ik denk dat als ik de ontsteking een stuk later zet dat hij ook niet zo warm meer wordt
 
mario said:
Vette D.E.S. Power

Of 17,3 pk Airsal power

Moet je zeker hebben ja +ralf+





Of Argus power; ook leuk *D

Nee, er komt geen D.E.S systeem op, op mn Puch misschien



Maar moet jij je "Project"page niet updaten, nu loopt het nog 8)
 
volgens mij zit er patent op het D.E.S systeem
hoe ga je dat doen dan
zaterdag denk even testen met pijpje in de hoge pijp en speciale olie ( heb ik al)
 
JohanVonk said:
volgens mij zit er patent op het D.E.S systeem
hoe ga je dat doen dan
zaterdag denk even testen met pijpje in de hoge pijp en speciale olie ( heb ik al)

Patent staat op mijn naam +ralf+ , ik heb de uitlaten voor je ontworpen, dus.......
 
D.E.S staat voor double exhaust systeem
de uitlaten kunnen wel van jouw zijn maar de klep en het idee is van ikke ,dus ook het patent op de klep
 
Big B NRG said:
Ff een vraagje tussendoor

Waar staat D.E.S voor


Zie hierboven.

"Onze" vinding voor de Automatenklasse sprinter, dat het op de Kymco komt was maar een geintje......