ABT said:Ik wed niet meer met jouw om kratten bier.....
Nouja alleen als we wedden dat jouw BWS binnen nu en een maand vastloopt :X :+
mario said:En doet 'ie dat wel dan is JOUW zuiger mol
We dachten 2 jaar geleden dat 20 pk met een mina/pia scooter onwaarschijnlijk was...
Dus ik zie het nog wel gebeuren
ABT said:Nu echt voor de laatste keer met het oude blok aan het testen geweest, net de 15Pk niet gehaald :'( Maarja 14,8 is ook leuk (ongecorrigeerd kom ik waarschijnlijk wel boven de 15 )
Alleen het rare is dat het topvermogen wordt afgegeven onder de 12.000 tpm, dat zou niet helemaal de bedoeling moeten zijn als je naar de cilinder en uitlaat (evo6) kijkt.
Ik ben er nog niet echt over uit waarom dat zo is, maar ik denk dat de cilindervulling boven de 12k erg slecht wordt (door de inlaat), als ik de oplossing daarvoor gevonden heb, moet het dus dik over de 15 gaan.......
Maarja dat ga ik wel proberen te verhelpen met het ProRaceII-blok, want ik moet en zal met een Kymco de 20Pk halen.......
Joël said:Dan is het koppel nu in ieder geval dik in orde. Nu alleen nog wat toeren winnen idd...
Netjes hoor, wordt je cilinder alleen niet te warm tijdens een run (-> sterk afbouwend vermogen) Ik zou toch wel iets van een koelvin monteren... Of grotere koelribben op die cilinder zetten.
mario said:Vette D.E.S. Power
Of 17,3 pk Airsal power
Moet je zeker hebben ja +ralf+
Of Argus power; ook leuk *D
JohanVonk said:volgens mij zit er patent op het D.E.S systeem
hoe ga je dat doen dan
zaterdag denk even testen met pijpje in de hoge pijp en speciale olie ( heb ik al)
Big B NRG said:Ff een vraagje tussendoor
Waar staat D.E.S voor
Big B NRG said:Ff een vraagje tussendoor
Waar staat D.E.S voor